کد خبر: ۱۶۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
رییس روابط عمومی شرکت گاز لرستان گفت : شرکت گاز لرستان به عنوان یکی از شرکت های برتر زیر مجموعه شرکت ملی گاز ایران معرفی شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مسلم پارسا در این رابطه گفت:  بر اساس نظر تخصصی هیات داوران شرکت ملی گاز و با توجه به عملکرد قابل قبول شرکت در استان لرستان در سال ۹۹، این شرکت بعنوان یکی از شرکت های موفق زیر مجموعه شرکت ملی گاز ایران معرفی شد.
 
وی افزود : شرکت گاز استان لرستان در این رقابت  عنوان « شرکتی عملیاتی  با عملکردی ضربتی و میدانی » را به خود اختصاص داد و توانست در این آیتم شگفتی ساز شود.

پارسا ادامه داد:  با توجه به عملکرد قابل قبول شرکت در بخش های گازرسانی روستایی ، صنایع و همینطور مقاوم سازی و بازسازی شبکه های گازرسانی آسیب دیده از سیل ۹۸ ، اجرای پروژه های تاب آوری و بهره برداری موثر از شبکه موجود از مجموعه عواملی بودند که موجب کسب این افتخار شد.

سخنگوی شرکت گاز استان لرستان در پایان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای کارکنان و خانواده بزرگ شرکت گاز استان اظهار کرد: عنوان کسب شده نشانه اهتمام و توجه جدی مدیرعامل و مجموعه همکاران شرکت به توسعه روزافزون ، خدمات رسانی مطلوب و موثر و اطمینان از پایداری شبکه تغذیه و توزیع میباشد.

48

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار