کد خبر: ۱۶۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۱
جان سینا ستاره فیلم «سریع و خشمگین ۹» بابت این موضوع که از تایوان به عنوان یک کشور یاد کرد و این کارش موجب خشم سینماروها در بزرگترین بازار فیلم جهان یعنی چین شد، از هواداران فیلم هایش در این کشور عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری ان بی سی، «جان سینا» هنرپیشه سینما پس از اینکه تایوان را یک کشور خواند از مخاطبان چینی عذرخواهی کرد.

سینا در یک پیام ویدیویی ضبط شده به زبان چینی گفت: من چین و مردم چین را دوست دارم و به آنها احترام می گذارم.

جان سینا هنرپیشه و ستاره کشتی آمریکایی پس از درگیر شدن در رسوایی ژئوپلیتیک با خواندن تایوان به عنوان یک کشور، در شبکه های اجتماعی چین عذرخواهی کرد.

در اوایل این ماه، سینا در مصاحبه ای با تلویزیون TVBS تایوان، هنگامی که  که نسخه نهم از فیلم «Fast & Furious»(سریع و خشمگین) را تبلیغ می کرد. گفت: تایوان اولین کشوری است که فیلم «سریع و خشمگین ۹» را تماشا می کند، جنجال به پا کرد.

شبکه خبری ان بی سی در ادامه نوشت: پکن ادعا می کند جزیره خودگردان تایوان به عنوان بخشی از قلمرو چین اداره می شود و تهدید کرده که در صورت لزوم آن را به زور به خاک خود ملحق خواهد کرد. ولی با این وجود که تایوان دارای دولت، انتخابات دموکراتیک و ارتش خاص خود است، اکثر دولت ها در سراسر جهان آن را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت نمی شناسند.

روز سه شنبه، جان سینا، ۴۴ ساله، پیامی ویدیویی را که به زبان ماندارین در شبکه اجتماعی چینی «Weibo»(وویبو) به اشتراک گذاشت و در آن گفت که او مصاحبه های زیادی برای«Fast & Furious 9»(سریع و خشمگین۹) انجام داده و در طی یک مصاحبه، اشتباه کرده است.

سینا گفت: من باید بگویم در حال حاضر، بسیار مهم است که من چین و مردم چین را دوست دارم و به آنها احترام می گذارم. من برای اشتباه خودم، متاسفم. 

جان سینا ستاره فیلم «سریع و خشمگین ۹» با این لحن و ادبیات بابت این موضوع که از تایوان به عنوان یک کشور یاد کرده بود و این کارش موجب خشم سینماروها در بزرگترین بازار فیلم جهان یعنی چین شده بود، از هواداران فیلم هایش در این کشور عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار