کد خبر: ۱۶۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
یک تهیه کننده برنامه های تلویزیونی گفت: انتخابات یک اتفاق است و زندگی ما را مجموع این اتفاقات ترسیم می کند. و من رای می دهم چون می خواهم شاهد اتفاقات خوب در کشورم باشم و این مهم وظیفه شرعی و اجتماعی همه ماست.

سلمان امیری تهیه کننده و کارشناس فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با بیان اینکه در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت می کنم، گفت:ما نسبت به آینده کشورمان و نسل های آتی یک تکلیفی داریم و نمی توانیم به سرنوشت آن بی تفاوت باشیم.

وی ادامه داد: انتخابات یک اتفاق است و زندگی ما را مجموع این اتفاقات ترسیم می کند. و من رای می دهم چون می خواهم شاهد اتفاقات خوب در کشورم باشم و این مهم وظیفه شرعی و اجتماعی همه ماست.

امیری خاطرنشان کرد: بی تردید دولتمردان آینده با مشکلات و نقایص  عدیده ای در حوزه فرهنگ و هنر مواجه هستند. یکی از حیاتی ترین اقداماتی که ضروریست مردان فرهنگی دولت آتی سر لوحه وظایف خود بدانند این است که گفتمان انقلاب اسلامی، در حوزه هنر جانی دوباره ببخشند و دوباره احیاء شان کنند تا به جای انبوهی از فیلم های پست، نازل، ضدارزش و سخیفی که این روزها شاهد هستیم بتوانیم به سمت تولیدات ارزشمند و شاخص حرکت کنیم و سینما وهنر را از این ورطه خطرناک نجات دهند.

این کارشناس فرهنگی گفت: مدیران فرهنگی دولت آینده باید تمام نیروهای انقلابی، متعهد و متخصصی که سال ها به دلیل حضور دولت لیبرال بی دلییل و فقط به خصومت اعتقادی خانه ئنشین شده اند به میدان بیاورند.

امیری در پایان گفت: امید است با مشارکت مردم در 28 خرداد دولتی گفتمانی روی کار بیاید که از هنری ها استفاده ابزاری و انتخاباتی نکنند و به فکر معیشت و حرفه الین حوزه باشند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار