کد خبر: ۱۶۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در برنامه با دوربین رئیس جمهور که از شبکه اول سیما پخش شد، اظهار کرد: انگیزه بنده برای حضور در انتخابات مردم به خوبی می‌دانند، دیدن مشکلات و رنج‌های مردم، برخی از ناامیدی ها، کاستی‌های زندگی مردم، بی عدالتی ها، فساد و... انگیزه من برای حضور در انتخابات است.

وی افزود: در دستگاه قضایی وظیفه برخورد با فساد را برعهده داریم، اما ریشه فساد کجاست؟ آیا می‌توانیم ریشه فساد را بخشکانیم؟ حتما می‌شود چراکه ریشه فساد در دستگاه اداری کشور است و باید از اینجا ریشه فساد را بخشکانیم. بنده سرباز نظام و خدمتگزار مردم هستم و پاسخ مثبت به خواست مردم وظیفه من بود. چراکه نمی‌توانم رنج مردم را ببینم اگر نمی‌شد کاری کرد قطعا وارد نمی‌شدم، اما بنده راهکار‌ها را می‌دانم.

وی گفت: مبارزه با فقر، فساد و... اولویت ماست در قوه مجریه برخورد با تبعیض، فساد، فقر و ... انجام می‌شود، با کمک فرهیختگان می‌توانیم تحول در وضعیت موجود ایجاد کنیم اینجا صحبت از جناح و احزاب سیاسی نیست بلکه صحبت از مردم است چراکه هر زمان مردم بودند گره‌ها باز شده است، ناامیدی، یاس و نمی‌شود نباید داشته باشیم چراکه نمام مشکلات با کمک مردم حل می‌شود.

در حال تکمیل...

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار