کد خبر: ۱۶۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳
یک مرکز پژوهشی با داده کاوی نامزدهای ریاست جمهوری به بررسی لایک و بازدید آن‌ها پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز داده پژوهشی بتا، حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای مجازی را مورد رصد و بررسی قرار داده است.

براساس داده های منتشر شده در 11خرداد، ابراهیم رئیسی بیشترین تولید محتوای انتخاباتی را داشته و  در صدر لایک اینستاگرام و توییتر و بازدید تلگرام قرار دارد.

از سوی دیگر با وجود اینکه همتی تولید محتوای کمتری از جلیلی در اینستاگرام دارد اما میزان لایک بیشتری از جلیلی دریافت کرده است. در توییتر نیز جلیلی پس از رئیسی بیشترین لایک را دریافت کرده است.

همتی در تلگرام هم بعد از ابراهیم رئیسی قرار دارد. 

محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی نیز در قعر دیتاهای تولید شده و لایک در فضای مجازی هستند.

رقابت نزدیک همتی و رئیسی /زاکانی کمترین لایک را گرفت /محسن رضایی پایین تر از قاضی زاد ایستاد

27217

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار