کد خبر: ۱۶۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
امام جمعه بهاباد با بیان این‌که امام خمینی (ره) بت‌ها را شکست و باورهای شرک آلود را کنار زد و پنچه در پنچه زورمداران و مستکبران عالم انداخت و آنها را به خاک مذلت کشاند، گفت: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده و جاوید در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهاباد ، حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی پیش از ظهر امروز در آئین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی ره در بهاباد اظهار کرد: پاسداری از آرمان‌های والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و تداوم راه ایشان، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر همگان وظیفه است.

وی با بیان این‌که امام خمینی راحل، نماد یک رهبر مردمی بودند، شخصیتی که از میان مردم برخاست و با مردم زیست و درنهایت یک نظام مردم‌سالار دینی را به یادگار گذاشت افزود: این انقلاب که یادگار بزرگ امام عزیز است مقدمه‌ای برای رستاخیز جهانی دنیای اسلام شد و امروز مانند گذشته در سایه رهبری فرزانه در اوج بالندگی و افتخار به سر می‌برد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد بابیان اینکه امام راحل با تکیه بر قدرت الهی به نجات مظلومان عالم کمر بست و تخت فرعون‌های زمان را به لرزه درآورد گفت : امام خمینی (ره) هیمنه و قدرت پوشالی استکبار جهانی را در هم شکست و عزت و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

حجت الاسلام بشکانی ادامه داد: اینکه می‌گویند امام عزیز معمار انقلاب بود جمله بسیار دقیقی است چرا که احیاگری همچون آن پیر سفر کرده ویژگی‌های یک معمار همچون مطالعه، قواعد و قوانین نقشه واصول و ظوابط آن را در خود دارد.

وی با اشاره به قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: همراهی، رشادت و شجاعت های شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ نقطه عطف پیروزی انقلاب اسلامی بوده و راه را برای پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل هموار کرد.

امام جمعه بهاباد عنوان کرد:قیام ۱۵ خرداد که در پی دستگیری امام خمینی(ره) در ۱۳ خرداد ۱۳۴۲ خورشیدی رخ داد و به دنبال آن، کشتار رژیم شاهنشاهی در خیابان‌های تهران و سراسر کشور به وقوع پیوست در حقیقت بسترساز و منشا انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ خورشیدی بود و نخستین جرقه‌های سرنگونی رژیم شاهنشاهی را رقم زد.

وی همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: با حضور و انتخاب اصلح خود تو دهنی محکمی به دهان دشمنان و یاوه گویان بزنند. و به تعبیر مقام معظم رهبری که امروز به آن اشاره کردند حضور آحاد مردم و دعوت آحاد مردم از یکدیگر مصداق تواصی به حق است.

امام جمعه بهاباد در پایان به نامزدها نیز توصیه کرد از شعارهایی که قابلیت اجرا ندارند و موجب دلسردی مردم می‌شود پرهیز کنند.

انتهای پیام /الف

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار