کد خبر: ۱۶۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی از کالا‌های ضروری به کالا‌های لوکس تبدیل شده و گوشت هم به کالای دست نیافتنی تبدیل شده است و خانواده‌هایی که درآمد آنچنانی ندارند دچار مشکل هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه یکشنبه ۱۶ خردادماه در جمع هزاران نفری مردم اسلامشهر اظهار کرد: انسانی که با کمک و مدد الهی راه را بشناسد و مسیر را تشخیص دهد خداوند متعال هم به او کمک می‌کند.

رئیسی با تاکید بر اینکه تمام امامان ما در مقابل انسان‌های گرفتار و مشکل دار و کسی که غذا در سفره اش نیست یا کم است و کار ندارد و دغدغه معیشت دارد متاثر می‌شدند، تصریح کرد: امروز شرایط به نحوی است که مردم گرفتار شرایط سخت شده اند و وضعیت زندگی شان و خرید و فروششان و تولیدشان قابل پیش بینی نیست و کسی که در بازار و زندگی پیش بینی و آرامش نداشته باشد و ثبات نداشته باشد گرفتار است.

وی ادامه داد: برخی از کالا‌های ضروری به کالا‌های لوکس تبدیل شده و گوشت هم به کالای دست نیافتنی تبدیل شده است و خانواده‌هایی که گرفتارند و درآمد آنچنانی ندارند دچار مشکل هستند و کسب و کار دچار آسیب شده و بازاری و کاسب و تولید کننده ما وضعیت نابسامانی پیدا کردند و این شرایط برای همه قابل فهم است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: قرار بود فساد و تبعیض نداشته باشیم و فقر را ریشه کن کنیم و آیا آنچه امام فرمودند و رهبر انقلاب تاکید کردند و مردم بار‌ها خواستند حلش در این اکشور امکان پذیر نیست؟ اگر نباشد مردم می‌گویند زمان جنگ و مشکل است، ولی اگر امکان حلش باشد صدای مردم بلند می‌شود.

رئیسی با طرح این سوال که چرا مشکلات حل نمی‌شود و کشور دچار سیاسی بازی و زد و بند شده است، گفت: در دو سال حضورم در قوه قضاییه شاهد پرونده‌هایی هستم که دغدغه‌های مردم را نسبت به مسائل مختلفی، چون فساد و تبعیض روشن می‌کند و ما اثبات کرده ایم که می‌شود برخورد کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار