کد خبر: ۱۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
سکه به پایین ترین قیمت خود در دو سال گذشته رسید و به زیر نهصد هزار تومان رسید ؛ یعنی نه تنها در مجموع این دو سال قیمتش بالا نرفته بلکه کمتر هم شده است ، و بر همین اساس یکبار دیگر یادی می کنیم از آن هست سال عجیب و غریب دولتی که فرق تورم و گوشت کوبیده را متوجه نمی شد:
در زمان محمود احمدی نژاد اتفاقی از این دست که قیمت سکه و طلا پایین بیاید یا ثابت بماند ، جزو آرزوهای دست نیافتنی بود ! رویم به دیوار ، گلاب به رویتان ، فقط خود احمدی نژاد بود که گهگاه بعد از اینکه اعتماد به نفسش را به هر وسیله ممکن بالا می برد می گفت در محله ما (نارمک) چیزی گران نشده است ! البته الان کسی خبر ندارد که در محله آنها وضع قیمتها چطور است ، ولی احتمالا اگر الان کسی از آن بنده خدا بپرسد ، همانطور که آن وقت همه چیز را یک جور دیگر می دید ، الان هم می گوید در محله ما سکه بهار آزادی دو میلیون و پانصد هزار تومان است و روز به روز گرانتر هم می شود !
غیر از شخص احمدی نژاد ، یک وزیر اقتصاد هم در آن زمان بود که در زمان وی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی رخ داد و البته او تاکید داشت که نباید بگوییم اختلاس ، بلکه باید بگوییم سوء استفاده مالی ! وی که گویا قبل از وزارت اقتصاد ، کشتی گیر بوده ، به تازگی در افطاری رئیسش سعی کرده دولت روحانی را فتیله پیچ کند و در این راستا گفته است: زمان برای پاسخگویی دولت یازدهم فرا رسیده و آنها باید پاسخ دهند برای مردم و کشور چه کرده اند؟!  بعد هم با تشریح سیاست‌های اقتصادی دولت احمدی نژاد ، خیلی ریلکس عنوان کرده که: دولتی سرکار بود که در همه تصمیم گیرهایش به این سئوال فکر می کرد که با اجرای این برنامه چه منافعی به مردم می رسد؟!
راست هم می گوید ؛ از نظر دولت پاکدست سابق اینکه در دولت روحانی اختلاس 3 هزار میلیاردی اتفاق نیفتاده ، دکل نفتی غیب نشده و بابک زنجانی 9 هزار میلیارد پول نفت را نبرده ، یعنی آنها برای مردم و کشور هیچ نکرده اند ؛ نه تنها هیچ نکرده اند ، بلکه قیمت سکه و طلا را پایین آورده اند و دیگر اقتصاد را دست برادران کشتی گیر نسپرده اند!
این جوری است که آدم دلش به حال همه برادران دولت پاکدست می سوزد که بندگان خدا الان دهان هم نمی توانند باز کنند که کار برایشان سخت تر می شود!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار