کد خبر: ۱۶۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
قاضی زاده هاشمی گفت: سعی کردم رویکرد من اصلاحی باشد. دوستانی که در مناظره قبلی به جاده خاکی پرداختند به متن بپردازند و از حاشیه پردازی جلوگیری کنند. کسی که دستش پر باشد به حاشیه نمی پردازد. اینکه در مناظره 20 دقیقه را تلف کنیم، ظلم به مردم است. انشاالله در موضوعات اجتماعی فرهنگی و سیاسی که دوستان ما کار کردند بر حسب وقتی که به من اختصاص داده می شود، آنها را تبیین و مردم را امیدوار کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، «سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی» کاندید سیزدهمین دوره انتخابات  ریاست جمهوری، در بدو ورود به ساختمان صدا و سیما برای شرکت در نوبت دوم مناظرات گفت: من با هدف اصلاح پا به انتخابات ریاست جمهوری گذاشتم. کسی که هدف اصلاح دارد نباید هدفش تخریب باشد. نام دولت من سلام است. ما به همه سلام می گوییم و جواب سلام واجب است و حتی اگر دشمن هم سلام کند باید پاسخ بدهیم. سلام ما به ایران جدید و پر از وحدت و محبت است.

او ادامه داد: سعی کردم رویکرد من اصلاحی باشد. دوستانی که در مناظره قبلی به جاده خاکی پرداختند به متن بپردازند و از حاشیه پردازی جلوگیری کنند. کسی که دستش پر باشد به حاشیه نمی پردازد. اینکه در مناظره 20 دقیقه را تلف کنیم، ظلم به مردم است. انشاالله در موضوعات اجتماعی فرهنگی و سیاسی که دوستان ما کار کردند بر حسب وقتی که به من اختصاص داده می شود، آنها را تبیین و مردم را امیدوار کنم.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار