کد خبر: ۱۶۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
محسن رضایی گفت: دولت من حق مردم را به خودشان بازمی گرداند. در هر خانه ای دو نفر کار می کند شغل آشکار مرد بیرون از خانه است اما چرا برای زن خانه در حق قائل نمی شویم؟

به گزارش برنا، محسن رضایی در بخش نقد به اظهارات مطرح شده در مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسئله عدالت و فقر زدایی نیاز به جراحی های بزرگ و اقدامات بزرگ دارد، طرح من برای این موضوع کفایت زندگی و ایران بدون فقیر با پنج محور است.

وی افزود: اول یارانه ۴۵۰ هزار تومانی دوم مسکن سهل و آسان، سوم پرداخت حقوق به بانوان چهارم زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی و پنجم ملی شدن صنعت نفت است . اگر این پنج مورد اتفاق بیفتد کفایت زندگی رخ می دهد و امیدوارم یک فقیر هم در ایران پیدا نشود.

رضایی ادامه داد: در سال گذشته ۱۳۷ میلیارد دلار از منابع دولتی به جامعه رفته اما به دلیل رانت کثیف اکثر پول ها به جیب افرادی که محق بودند نرفته است. یارانه ۴۵۰ هزارتومانی در زمان پرداخت خود ۲۰ دلار بوده است، چطور برای رانت فولاد و سلاطین مافیای مفت خور منابع داریم اما برای فقرا نداریم؟ من برای مردم منت نمی گذارم و این وظیفه من است.

وی افزود: دولت من حق مردم را به خودشان بازمی گرداند. در هر خانه ای دو نفر کار می کند شغل آشکار مرد بیرون از خانه است اما چرا برای زن خانه در حق قائل نمی شویم؟ بانوان آینده ساز کشور هستند دولت ما دوره شش ماهه آموزش برای بانوان در نظر می گیرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار