کد خبر: ۱۶۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
دزدان میلیاردی کارخانه کاغذسازی در اردبیل به دام افتادند.
به گزارش صبحانه،2 سارق کارخانه کاغذسازی در اردبیل شناسایی و دستگیر شدند این سارقان 30 میلیارد ریال دزدی کرده بودند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۲ سارق کارخانه کاغذ سازی خبر داد و گفت: از سارقان اموال مسروقه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.
سرهنگ "جواد تقوی" اظهار داشت: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان "نمین" هنگام گشت زنی انتظامی در شهرک صنعتی فاز ۲ به ۲سارق که با استفاده از ۲ دستگاه کامیون اقدام به سرقت از کارخانه کاغذ سازی "سبلان" می کردند؛ برخورد که سارقان با مشاهده پلیس فرار را برقرار ترجیح دادند.
وی افزود: با اقدام به موقع ماموران کلانتری و در عملیات تعقیب و گریز پلیسی سارقان که سابقه دار و غیربومی منطقه هستند؛ دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه دستگیر شدگان از کارگران سابق کارخانه هستند؛ گفت: سارقان در تحقیقات پلیسی به سرقت ۱۹۹ رول بزرگ کاغذ از انباری کارخانه اعتراف کردند.
سرهنگ تقوی ارزش اموال مسروقه کشف شده از سارقان را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: توجه به هشدارهای انتظامی و کاربردی کردن آموزش های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت ضامن ناکامی سارقان است.
برچسب ها: سرقت ، کارخانه ، کاغذ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار