کد خبر: ۱۶۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
مدیر آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مجموعه ورزشی و استخر ویژه فرهنگیان زنجان بیش از 80 درصدی پیشرفت فیزیکی دارد.

حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در راستای گسترش امکانات رفاهی و خدماتی ویژه فرهنگیان نیز احداث دو باب درمانگاه ویژه فرهنگیان، احداث باشگاه فرهنگی آموزشی، رفاهی شماره یک و ۲ و همچنین احداث مجموعه ورزشی و استخر ویژه فرهنگیان استان انجام شده است، بیان کرد: مجموعه ورزشی و استخر ویژه فرهنگیان استان زنجان بیش از ۸۰ درصدی پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه پوشش نوآموزان دوره پیش از دبستان استان به بیش از ۶۵ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: پوشش تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی نیز بیش از ۹۹ درصد است.

وی با اشاره به اینکه پوشش تحصیلی دوره متوسطه دوم به ۷۹ درصد رسیده است، عنوان کرد: همه مناطق محروم به ارسال پک‌های معتبر کنکور و برگزاری آزمون برای برخورداری مناطق محروم زیر پوشش قرار گرفته‌اند.

مظفری با اشاره به راه‌اندازی هسته مشاوره در مناطق ۱۴ گانه به منظور ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به دانش‌آموزان، گفت: احداث و توسعه چهار اردوگاه دانش‌آموزی استان و احداث و تجهیز ۲۵ کانون فرهنگی و تربیتی در سطح استان برای تکمیل آموزش‌های رسمی در مدارس با انواع فعالیت‌های فرهنگی از جمله اقداماتی است که در حوزه فرهنگی انجام شده است.

انتهای پیام/73009/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار