کد خبر: ۱۶۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه حضور در انتخابات عبادت در راه خدا است گفت: مردم با حضور خود دشمن را ناامید و مایوس می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در حاشیه حضور در انتخابات در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: توانستم در ابتدای صبح این عبادت را انجام دهم و ثواب آن را هدیه به روح شهد می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات شاد کردن روح شهدا، امام و حرکت در راه خداست گفت: این رای دادن در نظام جمهوری اسلامی، برای تقویت اسلام، استقلال و آزادی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اصلا نمی‌خواهند که ایران آزادی و استقلال داشته باشد به همین دلیل هم در سال‌های پس از انقلاب لحظه‌ای از دشمنی با ملت ایران دست برنداشته است.

امام جمعه یزد ادامه داد: رای ندادن به این معنی است که خواسته دشمن برای ذلیل شدن مردم و از بین رفتن عزت و استقلال ایران را تحقق بخشیده‌ایم که اسلام اصلا چنین چیزی را نمی‌پسندد.

ناصری یزدی تصریح کرد: هیچ کسی نیست که این موضوع را در کشور ما نداند و مردم حضوری بسیار پرشور در انتخابات خواهند داشت و دشمنان را ناامید می‌کنیم.

وی ادامه داد: با وجودی که دشمن سخت‌ترین تحریم‌ها را به ایران تحمیل کرده ولی مردم ما در برابر دشمن ایستادگی کرده و امروز هم با حضور پرشور خود، مانع تحقق توطئه‌های آنها می‌شوند.

انتهای پیام/781/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار