کد خبر: ۱۶۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
محمود ثمینی گفت : بیش از ۵۳ هزار نفر عوامل اجرایی استان در ۱۸۷۱ شعبه اخذ رای آماده برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان هستند .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛  ثمینی روز جمعه با  آغاز انتخابات در استان همزمان با سراسر کشور ، اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور انتخابات در لرستان آغاز شده و ۱۸۷۱ شعبه انتخاباتی در سراسر استان آماده اخذ رای از هم استانی های عزیز هستند.

او افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کاملاً مهیا شده است .

ثمینی  تصریح کرد: با اجرای فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی، ضدعفونی شعب اخذ رای، ارائه تذکرات بهداشتی و حضور رابط بهداشت، مردم می‌توانند بدون دغدغه و با آسودگی خاطر در شعب حاضر شده و رای خود را در صندوق بیندازند .

معاون استاندار لرستان گفت : در رابطه با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با توجه به اینکه در چهار شهرستان انتخابات صورت تمام الکترونیک برگزار می گردد، مردم می توانند فهرست اسامی و کد مختص به کاندیدهای مد نظر خود را از قبل یادداشت نموده تا با سهولت بتوانند در انتخابات شرکت کنند .

 ثمینی گفت: افرادی که به هر دلیل توانایی یادداشت و وارد کردن اسامی کاندیداهای مورد نظر خود را ندارند می‌توانند با به همراه داشتن یک فرد مطمئن نسبت به حضور در شعب و انجام رای گیری اقدام کنند .

او با اشاره به اینکه عوامل اجرایی و نظارت در تمامی شهرها و روستاهای استان آماده برگزاری انتخابات هستند، تاکید کرد: همراه داشتن شناسنامه برای اخذ رای الزامی بوده و ترجیحا کارت ملی نیز به منظور ارائه کد ملی همراه رای دهندگان باشد .

 

 

 

برچسب ها: رای ، انتخابات 1400
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار