کد خبر: ۱۶۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه مردم اگر می‌خواهند که فقر و بی‌عدالتی برچیده شود، باید درست انتخاب کنند، گفت: مردم باید به کسانی رأی دهند که طعم فقر را چشیده و در کارنامه خود سابقه فساد ستیزی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به انتخابات و نقش آن در تامین خواسته‌های مردم، اظهار کرد: اصلی‌ترین ساختار حکومتی که باید برای تأمین عدالت و مبارزه با فساد اقدام کند، دولت و قوه مجریه است.

امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه مردم اگر می‌خواهند که فقر و بی‌عدالتی را برچیده شود، باید درست انتخاب کنند، گفت: مردم باید به کسانی رأی دهند که طعم فقر را چشیده و در کارنامه خود سابقه فساد ستیزی داشته باشد. 

وی با بیان اینکه مردم ایران به دنبال دولتی هستند که تأمین کننده عزت برای جهان اسلام و ایران و موجب ذلت جبهه کفر، نفاق و استکبار باشد، تصریح کرد: ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و زیاده‌خواهی‌های آنها باید اولویت دولت باشد. 

زاهدی پور با اشاره به حضور ناو گروه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین المللی از جمله اقیانوس اطلس شمالی ادامه داد: حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی و اقیانوس اطلس شمالی، نمودی دیگر از اقتدار ایران اسلامی است.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی امروز مرزهای منطقه‌ای و بین المللی را در نوردیده و این اقتدار محصول ایمان و مشارکت مردم در صحنه حکمرانی است، اظهار داشت: تلاش دشمنان برای تضعیف انتخابات هم نشان از حرکت منفعلانه آن‌ها در برابر اقتدار ایران اسلامی  اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در حماسه انتخابات، مظهر اقتدار ایران مبتنی بر ولایتمداری است، تصریح کرد: انتخابات یکی از مهمترین اتفاقات در هر کشوری است و مردم با حضور و مشارکت خود در انتخابات نقش خود را در حاکمیت و اداره کشور به خوبی اعلام می‌کنند. 

زاهدی پور در ادامه به زوال دولت نتانیاهو و انتخاب دولتی منفعل و بدون انسجام در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: این امر نشان دهنده ضعف مفرط در رژیم اشغالگر قدس بوده و به روشنی مشخص می‌سازد که این رژیم توان تعبیر خواب‌های تعبیر نشدنی نتانیاهو را نداشته و رو به زوال است.

انتهای پیام/2308/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار