کد خبر: ۱۷۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو معتقداست که تزریق ایده‌های نو در صنعت بیمه باید به یک فرهنگ تبدیل شود که درتمام ارکان صنعت بیمه ازشبکه فروش تا سطح مدیران ارشد جاری باشد و ایجاد شرکت‌های بیمه جدید هم می‌تواند به این موضوع سرعت بیشتری بخشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "نیما نوراللهی"،بیان کرد: بیمه مرکزی می‌تواند نقشی حمایتی از ایده‌های نو را درصنعت بیمه داشته باشد که امروز هم این نقش را در بیمه مرکزی می‌بینیم و اگر یک کار جدیدمطرح شود ازآن حمایت و پشتیبانی لازم می‌شود.

وی،تزریق ایده‌های نو در صنعت بیمه را وابسته به یک شخص، شرکت یا یک نهاد ندانست و گفت: این مساله باید به یک فرهنگ در صنعت بیمه تبدیل شود.

نوراللهی، با بیان اینکه  در دوسال اخیر،فرصت خوبی در بازارسرمایه برای کل صنعت بیمه ایجاد شد"، گفت: در این مدت شرکت‌های بیمه‌ای توانستند اصلاح ساختار مالی خوبی داشته باشند.

وی،افزود:با توجه به شناسایی سودهای خوب شرکت‌های بیمه‎‌ای در بازارسرمایه،این شرکتها موفق شدند بخش زیادی ازذخایر فنی خود را تکمیل کرده وکسری ذخیره را بهبود ببخشند.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، یکی از اتفاقات خوب سال گذشته برای صنعت بیمه را افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه‌ای دانست وتوضیح داد:با بخش نامه‌هایی که در خصوص افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه‌ای و معافیت‌هایی که برای این افزایش سرمایه ازمحل تجدید ارزیابی دارایی‌ها دیده شد بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای توانستند از محل سودانباشته یا تجدید ارزیابی افزایش سرمایه و اصلاح ساختار مالی انجام دهند.

به اعتقاد وی، درحال حاضر شرکت‌های بیمه قدیمی ترهم  به خوبی وارد بازار سرمایه شده و سودهای خوبی را نشان دادند پس به‌طور قطع،حضور پررنگ و هوشمندانه در بازارسرمایه بخشی جدی از کار شرکت‌های بیمه‌ای است.

برچسب ها: صنعت بیمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پرطرفدارترین عناوین