کد خبر: ۱۷۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
امروز همه‌ی افراد پیامک واریز دارند و وقتی واریزی انجام شود، مطلع می‌شوند؛ به هر حال آخر هر ماه باید حقوق بازنشستگان واریز شود و دیگر نیاز نیست هر ماه اطلاع‌رسانی و تبلیغ کنند
جمعی از بازنشستگان در تماس با خبرنگار ایلنا، از اطلاعیه‌های مکرر واریز حقوق ماهانه انتقاد کردند و گفتند: چرا با اعلام زمان واریز حقوق در رسانه‌ها که امری کاملاً بدیهی‌ست، برای مدیریت صندوق‌ها تبلیغ می‌کنند! مثلاً می‌گویند « حقوق خردادماه بازنشستگان تا ساعتی دیگر واریز می‌شود» درحالیکه نیاز به این کار نیست!
 
بازنشستگان در توضیح بیشتر گفتند: پرداخت حقوق منتی سر بازنشسته نیست؛ از انباشته‌ی سی ساله‌ی خود بازنشسته است که صندوق‌ها حقوق ماهانه را می‌پردازند؛ نه به ما صدقه می‌دهند و نه از جیب خودشان ریالی برای بازنشسته کنار می‌گذارند!
 
به گفته‌ی این بازنشستگان، امروز همه‌ی افراد پیامک واریز دارند و وقتی واریزی انجام شود، مطلع می‌شوند؛ به هر حال آخر هر ماه باید حقوق بازنشستگان واریز شود و دیگر نیاز نیست هر ماه اطلاع‌رسانی و تبلیغ کنند و بگویند ایها‌الناس، ما فردا حقوق می‌دهیم!
 
این بازنشستگان می‌گویند: اگر خدمات رفاهی را گسترش دادند یا خدمت خاصی به بازنشسته ارائه دادند آن زمان می‌توانند تبلیغ کنند و اطلاعیه بدهند نه واریز متداول حقوق‌ها ماهانه!
 
یک بازنشسته دیگر به طرح یک پرسش پرداخته و می‌گوید: وقتی حقوق‌های آنچنانی آقایان واریز می‌شود آن را هم اطلاع رسانی می‌کنند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار