کد خبر: ۱۷۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
پیام‌های رسیده در تاریخ چهارم تیر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

افزایش صد درصدی قیمت گلاب
قیمت گلاب ربیع در کمتر از ۱۰ روز بیش از ۱۰۰ درصد رسیده است لطفا پیگیری کنید.


وضعیت آب شرب
با سلام، روستای برزاوند نیسیان شهرستان اردستان اصفهان دارای سیستم لوله کشی آب بوده، ولی آب آن که ازمنبع تامین می‌شود قابل شرب وبهداشتی نبوده وآب برای خانوار‌ها به وسیله تانکر سیار تامین شده ومدتی است که در جهت وصل شبکه سیستم آب شرب اقدام گردیده لطفا دراین زمینه پیگیری شود باتشکر


تمام شدن مرغ در یک ساعت
تمام شدن مرغ در یک ساعت در شهر کرج و در صف‌های طولانی چند صد هزار نفری نایاب شده و اگر هم باشد خیلی گران شده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


وام امور عشایر
با سلام من بهمن سال۹۸ از بانک کشاورزی دزفول صد میلیون وام گرفتم که بودجه اش از امور عشایر دزفول بود که موقع سر رسیدش یک ساله بود با توجه به اینکه خشکسالی بود و قیمت همه چیز چند برابر شد، اما قیمت دام هیچ تغییری نکرده متاسفانه سر موقع نتونستم وام رو تسویه بکنم، الان که بعد از حدود ۴ماه رفتم وام را تسویه کنم حساب کردن که باید ده میلیون وپانصد هزارتومان بخاطر چهار ماه دیر کرد جریمه پرداخت کنم لطفا پیگری کنید.


چاله‌های بزرگراه امام علی
چاله‌های بزرگراه امام علی در شهر تهران با جان هزاران موتور سوار بازی می‌کند و باعث بروز تصادفات وحشتناک می‌شود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار