کد خبر: ۱۷۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
مدیرعامل شرکت عمران پردیس:
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در فازهای جدید پنج، هشت، ۹ و ۱۱ مسکن مهر پردیس، روزانه حدود ۲۰۰ واحد به متقاضیان و مالکان تحویل می‌شود.

روزانه حدود ۲۰۰ واحد مسکن مهر پردیس به متقاضیان تحویل می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در فازهای جدید پنج، هشت، ۹ و ۱۱ مسکن مهر پردیس، روزانه حدود ۲۰۰ واحد به متقاضیان و مالکان تحویل می‌شود.

«مهدی هدایت» روز جمعه به خبرنگاران گفت: پردیس اولین شهری است که قانون آپارتمان نشینی در آن با همکاری قوه قضاییه به صورت یک دستورالعمل تهیه و مصوب شد که رعایت آن در تمامی بلوک ها و واحدهای کل شهر پردیس الزامی است.

وی با بیان اینکه پردیس از سه شهر تشکیل شده، توضیح داد: ۲ شهر ۱۲۰ هزار نفری و یک شهر ۴۰ هزار نفری در میان کوه های شرق استان تهران احداث شد که آب آن از سد لتیان تامین می شود و فاضلاب به طول ۲۲۰ کیلومتر با ۱۸ خط انتقال ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: عملیات احداث مترو شهر ۳۰۰ هزار نفری پردیس در شرق استان تهران به زودی آغاز می‌شود.

هدایت با اشاره به مختصات طرح بزرگ مترو پردیس، اظهار داشت: طول خط مترو ۲۲ کیلومتر است که ۷۰۰ متر آن به صورت پل روی زمین و ما بقی زیرزمین در عمق ۷۲ متری طی چهار سال احداث خواهد شد.

وی گفت: شهر جدید پردیس بالاترین نرخ رشد جمعیت را در کل کشور به خود اختصاص داده است و مسکن مهر پردیس، در صدر علاقه مردم برای خرید و سکونت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تامین منابع مالی را برای پیشبرد تمامی طرح های عمرانی ضروری دانست و اظهار داشت: مجوز دریافت تسهیلات هزار میلیارد تومانی با سود ۱۸ درصد و یک وام ۵۰۰ میلیارد تومانی صادر شده است و مابقی از محل فروش اراضی متعلق به شرکت عمران تأمین می‌شود.

هدایت گفت: تاکنون ۵۶ هزار میلیارد تومان در این منطقه هزینه شده و سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز جهت تکمیل طرح ها مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه از سرمایه گذاران ورزشی، درمانی و فرهنگی برای مشارکت در ساخت طرح های این منطقه استقبال می کنیم، اظهار داشت: هم اکنون ۲ بیمارستان آماده تحویل به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شده است و ما در انتظار حضور مسئولان این حوزه و استقرار کادر درمان هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: از حضور بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز استقبال می‌کنیم و مکاتباتی نیز در این مورد انجام شده است و منتظر اعلام نظر سازمان هستیم.

هدایت ادامه داد: طرح های ورزشی نیز آماده شده و اداره ورزش و جوانان شهرستان می تواند با دریافت زمین از شرکت عمران گام اساسی در رونق فرهنگ ورزش این شهر بردارد.

به گزارش ایرنا، در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری رسید و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال ۹۹ و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار