کد خبر: ۱۷۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
استاندار خراسان شمالی گفت: در سفر به اسفراین ۱۸۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف راه،برق و آب اعتبار تصویب و برای تمامی این مصوبات زمانبندی مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، بعد از ظهر امروز نشست تخصصی بررسی پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان اسفراین با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در محل مجتمع آموزش عالی برگزار شد.

محمد علی شجاعی در این جلسه اظهار کرد: دور اول سفر به این شهرستان ۲۲ مصوبه در برداشت که از این تعداد ۳مصوبه انجام نشده که دو مصوبه آن مربوط به اقدامات ملی است و یک مصوبه نیز دستور داده شد در کمیته تخصصی علت عدم اجرای آن بررسی گردد.

وی گفت: در دور دوم سفر با برگزاری نشست های تخصصی با حضور مدیران کل و شهرستان نیز مصوباتی برای این شهرستان پیش بینی شد و امروز به جز تسهیلات بانکی از محل اعتبارات ملی و استانی و شهرستانی جمعأ مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف راه و آب و آنچه را که مردم به حق نیاز دارند مصوب گردید و همه ما وظیفه داریم این مصوبات را اجرایی و نیاز های مردم مرتفع نماییم.

استاندار خراسان شمالی افزود: برای تمامی مصوبات زمانبندی مشخص کردیم و وظایف تمامی سازمان ها و ادارات مرتبط را مشخص کرده ایم.

شجاعی با اشاره به مشارکت واحد های صنعتی استان در مطالبات اجتماعی مردم گفت: در این شهرستان مصوبه ای را تصویب کردیم که تا فرماندار این شهرستان در طی یک هفته نشستی با واحد های صنعتی داشته باشند و تکلیف را روشن کنند چرا که بیشتر واحد های صنعتی اعم از دولتی و غیر دولتی در کل کشور به وظایف خود آشنا هستند و آنچه را که به عنوان مطالبات اجتماعی است این صنایع وظیفه خود می‌دانند اما متاسفانه در استان، صنایع اینگونه عمل نمی‌کنند که مقرر گردید بعد از برگزاری نشست شهرستان و مصوباتی که از این نشست حاصل می‌شود ما تکالیف خودمان را با صنایع مشخص خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار