کد خبر: ۱۷۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

کیفیت بالای خدمت رسانی به مشتریان و ساز و کار جذاب این فروشگاه بر اساس رفتار خرید اولین اصل برای جلب اعتماد کاربران است.

فروشگاه اینترنتی آلین لند؛ سعی کرده تا علاوه بر ارسال سریع سفارشات و کالاهای مورد نیازِ روزانه خانوار، امنیت و سرعت پرداخت خریداران را از درگاه‌ امن بانکی فراهم کند و با ایجاد امکان مرجوع کردن محصولات، نهایت حق مشتری مداری را به جا بیاورد.

خبر خوشی که آلین لند برای مشتریان وفادار خود دارد، پیشنهادهای ویژه و اسرارآمیزی است که  از طریق آن به کاربران خود خوش آمدگویی می گوید. این مجموعه انواع کالای سوپر مارکتی، محصولات بهداشتی، خانه و آشپزخانه، کالای دیجیتال و الکترونیک و.... را در لیست محصولات خود دارد تا امکان خرید برای همه مشتریان با هر نیاز و سلیقه‌ای را میسر سازد.

شرکت در قرعه‌کشی، اهدای جوایز ویژه، کارت‌های تخفیف خرید اولی ها، تخفیف روی کل سبد خرید،  پیشنهادهای اسرارآمیز روزانه،  سورپرایزهای ویژه برای مشتریان وفادار و تحویل به موقع و دقیق کالا درب واحد منزل، ارسال رایگان تنها بخشی از مزایایی است که کاربران پس از خرید از سایت فروشگاهی آلین لند به دست می‌آورند. شما می توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام آلین لند از پیشنهادات ویژه آلین لند بهره مند شوید.

در نهایت، آن چیزی که آلین لند را از سایر فروشگاه ها متمایز می کند، احترام و ارزشی است که این فروشگاه برای مشتریان خود قائل می شود و بستر خرید آنلاین را با انگیزه و اطمینان خاطر به سمت جلو هدایت می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار