کد خبر: ۱۷۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶
مردی 31 ساله به نام آدام دانیل به دلیل علاقۀ شدیدش به مدونا خوانندۀ موشیقی پاپ با انجام اعمال مختلف جراحی زیبایی و با نهایت شوق و ذوق خود را شبیه او کرده است.وی برای اینکار 50 هزار پوند هزینه کرده است.

به گزارش برنا؛ بعضی از افراد هستند که فقط به علاقه داشتن به چهره های معروف اکتفا نمی کنند و دوست دارند این علاقه را به شکل دیگری هرچند پر دردسر از خود بروز دهند که هم جلب توجه کرده و هم به آرزوی خود برسند آدام دانیل یکی از این افرادی است که با اقدامی عجیب و باورنکردنی با انجام اعمال جراحی قسمتهای مختلف صورتش از جمله گونه ها، فک و ابروهایش خود را شبیه به مدونا خواننده معروف پاپ کرده است.

آدام دانیل 31 ساله تمام چهره اش را عوض کرد تا به شکل مدونا خواننده ی مشهور موسیقی پاپ دربیاید. او گونه ها، فک و ابروهایش را در چند عمل جراحی زیبایی تغییر داد.

اما این طرفدار پر و پا قرص مدونا که 31 هزار پوند خرج این کار کرده می گوید هر پنی از پولی که صرف این کار کرده برای او ارزشمند است.

او که مدعی است در 12 سال گذشته 4111 بار در نقش مدونا اجرا داشته می گوید:«من عملا همه ی زندگی و پولم را وقف این کرده ام که شبیه مدونا بشوم.»

او همچنین می گوید:«من گونه کاشتم و چندبار فکم را عمل کردم. چانه ام را هم عمل کردم و ابرو کاشتم و همه ی اینها ارزشش را داشت که شبیه مدونا باشم. من خودم را درگیر هر کاری کرده ام که او انجام داده است. و واقعا احساس می کنم او مستقیما با من حرف می زند. هر چیزی که من در درونم احساس می کردم. چیزی بود که او خوانده بود و می خواستم همانی باشم که او هست.»

اما علاقه ی شدید آدام برای غرق کردن خود در قالب مدونا نگرانی هایی را برای خانواده اش همراه داشته است.مادرش آنت گورا که اولین بار او را با آثار مدونا آشنا کرد حالا پشیمان است که چرا زمانی که پسرش نوجوان بود آلبوم مدونا را برای او خریده است.»

او می گوید:«همیشه وقتی جراحی تازه ای انجام می دهد نگرانش هستم.»

مَدونا لوییس ورونیکا چی کونه خواننده، ترانه سرا، بازیگر و کارآفرین بین المللی مشهور آمریکایی است. او در تاریخ 16 اوت سال 1958، برابر با 25 مرداد 1337) در ایالت میشیگان زاده شد و فعلاً مقیم شهر لندن است.

مدونا برندهٔ جایزهٔ گولدن گلوب برای بازی در فیلم (Evita)است . بر اساس اطلاعات «فدراسیون ببن المللی صنایع فنوگرافیک» درسال 2116، 211 میلیون آلبوم مدونا در سراسر جهان به فروش رفته است  و انجمن صنایع ضبط آمریکا آثار او را پرفروشترین در میان «هنرمندان راک زن» در قرن بیستم اعلام کرده است  رکوردهای جهانی گینس او را به عنوان موفق ترین زن هنرمند معرفی کرده است. مدونا اولین آلبوم خود به نام «مدونا» را درسال 1983 ارائه داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار