کد خبر: ۱۷۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارتباط با شکست این تیم مقابل مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هاشمی نسب مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار کرد: تیم ما درگیر مسائل مختلفی از جمله ویروس کرونا شده است. نامداری که امروز فیکس بود تا پنج روز قبل درگیر کرونا بود، شروین بزرگ تا دو روز قبل مشکوک به کرونا بود که امروز برای ما بازی کرد. در لیست امروز ما ۲ بازیکن قرار داشتند که تاکنون اصلا در لیست تیم نبوده‌اند و بازیکنان جوانی هستند. پریرا، موسوی، آبشک، ساسان انصاری، زبیر نیک نفس، حردانی، پاتوسی، آغاسی، بدرقه و ... از جمله بازیکنانی بودند که در این دیدار در اختیار نداشتیم.

او ادامه داد: علی‌رغم تمام مشکلات، با داشته‌های خود در این دیدار خیلی خوب بازی کردیم. در سه دیداری که در هفته‌های اخیر باختیم، اشتباهات فردی دست از سر ما برنداشته است. بازی یک بر صفر به در کنترل ما است، متاسفانه در چهار دقیقه دو گل خوردیم و برد را از دست دادیم. تا دقیقه ۹۲ - ۹۳ هیچ موقعیتی به تیم مس ندادیم، خوب بازی کردیم، اما اشتباهات فردی نتیجه برد را با باخت عوض کرد، چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌شود، اما واقعا دستمان از نظر بازیکن آماده خالی بود و تعداد زیادی مصدوم داشتیم.

مربی فولاد درباره داوری این بازی گفت: هرچه به اواخر بازی رسید، سوت‌ها ۵۰ - ۵۰ به سود تیم مس چرخید، یکی از دلایلی که فشار روی دروازه ما آمد نیز همین بود. تا دقیقه ۹۰ یک موقعیت به تیم مس ندادیم، اما بالاخره سوت‌ها بی تاثیر نبود. تارخ داور بازی زحمت کشید، خیلی خوب قضاوت کرد و در خصوص صحنه‌ها کارشناسان باید نظر بدهند. البته ما فوتبال بازی کرده‌ایم و می‌دانیم بعضی سوت‌ها چگونه است. امیدواریم که اشتباهات داوری روی صحنه‌های گل تاثیرگذار نبوده باشد.

او ادامه داد: با وجود تمام اتفاقاتی که در دیدار‌های اخیر برابر نساجی، سایپا و اشتباهات واضح داوری که همه کارشناسان آن را تایید کردند به تلاش ادامه خواهیم داد تا به حق‌مان برسیم. روی یک صحنه در نیمه دوم داور بسیار نزدیک بود، اما کمک داور خطا گرفت و باعث ایجاد فشار روی تیم ما شد، ما نمی‌خواهیم باخت را گردن داور بیندازیم و امیدواریم در صحنه‌ای که گل دوم را خوردیم هیچ خطایی روی دروازه‌بان ما نبوده و داور اشتباهی نکرده باشد.

هاشمی نسب در پایان نیز در پاسخ به سوالی در خصوص دیدار هفته آتی تیم فولاد مقابل پرسپولیس نیز گفت: آن دیدار هم مثل تمام مسابقات سه امتیاز دارد، برای موفقیت تلاش می‌کنیم و امیدواریم که بازیکنان مصدوم‌مان به این دیدار برسند و بتوانیم در شهر خودمان از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار