کد خبر: ۱۷۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۸
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم ماشین سازی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم ماشین سازی در چارچوب مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: در ابتدا روز صنعت و معدن را به کارگران زحمتکش کارخانه فولاد مبارکه تبریک می‌گویم. همانطور که روز گذشته گفتم بازی سختی را پشت سرگذاشتیم. پیروزی برابر تیمی که قعرنشین است و گل‌های زیادی دریافت کرده، سخت است. بازیکنان ما سرعت بازی را با عجله اشتباه گرفتند. البته  تا دقیقه ۳۰ بازی خوبی  انجام دادیم و سعی کردیم بازیکنان تیم حریف را از هم باز کنیم و بازی خوبی بود، اما از دقیقه ۳۰ تا ۴۵ فوق العاده معمولی بازی کردیم. علاوه بر این، از دقیقه ۴۵ تا ۷۰ چند موقعیت گلزنی به حریف دادیم.

او افزود: بازیکنان ما احساساتی می‌شدند و به دنبال گلزنی و تفاضل گل بیشتر بودند. با این دید به مشکل می‌خوردیم. باید منطقی بازی کنیم. این برای تیمی مثل ما خوب نیست که  احساساتی شویم، به صرف اینکه فقط می‌خواهیم گل بزنیم یا گل بیشتر بزنیم. به طور حتم با این دید در هفته‌های آینده به مشکل می‌خوریم. روی هم رفته بازیکنان ما خوب بازی کردند. مثل همیشه آن چیزی که انتظار داشتم نبودند، اما از نظر فوتبالی با توجه به دفاع خوب ماشین سازی خوب بازی کردند. این همه خوب دفاع کردن مقابل تیمی مثل سپاهان هنر است و باید به آن‌ها تبریک بگویم. باید دیدگاه‌ها و خلاقیت‌های بیشتری برای چنین مسابقاتی داشته باشیم. کسب  ۳  امتیاز  این بازی باعث شد که  ما به بازی‌های بعدی امیدوار باشیم.

رقیب ما نتیجه بهتری گرفته است 

سرمربی سپاهان درباره اینکه برخی بازیکنان شما عصبی بودند، بیان کرد: صحبت شما را به طور کامل  قبول می‌کنم، زیرا بازیکنان ما به دیدگاهی رسیده‌اند که اکنون برایم خوشایند است. در اهواز در آن آب و هوا مساوی کردیم، بازیکنانم ناراحت بودند. به آن درجه از کیفیت رسیده‌اند که در چنین مسابقه سنگینی مساوی می‌کنند، ناراحت باشند. با این حال رقیب ما امتیاز و نتیجه بهتری گرفته است و شرایط بهتری در جدول دارد.

بازیکنان سپاهان بیش از حد احساساتی می شوند 

نویدکیا تصریح کرد: بازیکنان ما فقط به این فکر می‌کردند که این ۳ امتیاز را از ماشین سازی بگیرند و تفاضل گل شان را هم بهتر کنند. به همین خاطر وقتی توپ‌ها گل نمی‌شد بیشتر احساساتی می‌شدند و نمی‌توانم بگویم عصبی بلکه بیش از حد احساساتی می‌شدند. وقتی توپی به پشت دروازه می‌رفت، ایراد می‌گرفتند که چرا دیر شد و چرا زودتر نزدند و به همه چیز گیر می‌دادند، همه این‌ها به خاطر این است که می‌خواهند خودشان را به صدر نزدیک کنند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: در فوتبال ایران این مسائل طبیعی است، اما من معتقدم باید دیدگاهمان را در کشورمان یا حداقل سپاهان عوض کنیم و با منطق فوتبال را جلو ببریم. برخی دقایق بازیکنان ما مقابل ۳ بازیکن حریف قرار می‌گرفتند و می‌خواستند هر ۳ نفر  را دریبل کنند. این‌ها رفتار‌های احساساتی است  که البته این مشکلات من است و باید آن‌ها را برطرف کنم. تاکید می‌کنم که نباید به بقیه کار داشته باشیم و مسیر خودمان را برویم. در پایان امیدوارم مقام خوبی برای سپاهان به دست بیاوریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار