کد خبر: ۱۷۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۸
استاندار قم از دست اندرکاران برگزاری آزمون سراسری و ناظران بهداشتی خواست از تجمع در ورودی و خروجی حوزه های محل برگزاری آزمون سراسری جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در حاشیه بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه قم و در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این بازدید به منظور ارزیابی از میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در محل برگزاری آزمون انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه مراقبان بهداشتی توصیه های لازم را به داوطلبان داشته و البته خود دانش آموزان عزیز ما نیز این توصیه ها را رعایت کرده اند.

استاندار قم همچنین به اهمیت فاصله گذاری در حوزه های محل برگزاری آزمون سراسری توجه داد و خاطر نشان کرد: رعایت استاندارهای لازم در این موضوع انجام خواهد شد.

وی در ادامه به خانواده داوطلبان آزمون سراسری اطمینان داد که تمام تلاش برای ایمن سازی محیط برگزاری آزمون سراسری به کار گرفته شده است.

استاندار قم اضافه کرد: خوشبختانه بازدیدها از حوزه های محل برگزاری آزمون سراسری در قم نشان می دهد تمام توصیه های لازم در این حوزه ها ابلاغ و رعایت شده است.

وی در پایان سخنان خود از دست اندرکاران برگزاری آزمون و همچنین داوطلبان و خانواده های آنان خواست از تجمع در محل ورودی و خروجی حوزه های برگزاری آزمون سراسری خودداری و جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2258

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار