کد خبر: ۱۷۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲
سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران، به شدت از حکم صادر شده برای بازی تیمش برابر سایپا گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: یک شوت ما به تیر دروازه خورد و به جز آن ۳، ۴ موقعیت گل دیگر هم داشتیم. در دقایق ابتدایی بازی به خاطر عدم تمرکز تیم ما، تیم نساجی یک موقعیت داشت و ۳، ۴ شوت به سمت دروازه پیکان زد که دروازه‌بان ما خوب واکنش نشان داد. در هر صورت فکر می‌کنم تیم ما به حقش رسید و لیاقت کسب ۳ امتیاز را داشتیم. 

تارتار در ادامه گفت‌: امروز می‌خواهم درباره ۲ موضوع صحبت کنم. اول درباره حکم کمیته استیناف برای بازی ما با سایپا که صادر نمی‌شود. یک توصیه دارم برای کسانی که دست و پا می‌زنند. بار کج به منزل نمی‌رسد و اگر خدا نخواهد یک برگ هم از درخت نمی‌افتد. این که شما بخواهید بیرون زمین دنبال ۳ امتیاز باشید، کار درستی نیست. مطمئن باشید که آه و ناله خیلی‌ها پشت این افراد و کسانی که حکم را صادر کردند، است. اکنون آه و ناله من، خانواده‌ام و خیلی‌های دیگر پشت کسی است که این حکم را صادر کرده است. بازیکن ما هیچ تأثیری در بازی نداشت. آقایان می‌گویند فکر کنید دزدی شده! دزدی کجا و بازی کجا؟ 

سرمربی تیم پیکان افزود: اکنون اشک و آه مردم مازندران و اصفهان پشت کسی است که این حکم را صادر کرده است. مگر راحت است که ۳ امتیاز و ۳ تفاضل گل مثبت را به یک تیم بدهند؟ شما ۳ امتیاز را هدیه کردید. ما در حال حاضر باید هفتم و هشتم جدول باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار