کد خبر: ۱۷۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
امام جمعه یزد با بیان این که دشمنان قصد دارند با توطئه‌های مختلف روحانیون را عامل مشکلات اقتصادی و اجتماعی امروز کشور معرفی کنند، گفت: جدا کردن مردم و جوانان از دین و اهداف انقلاب اسلامی مهمترین هدف دشمنان از اجرای توطئه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دارالعباده، با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: آنهایی که به هر دلیل در انتخابات شرکت نکردند به نظام انقلاب اسلامی ایران خسارت زدند.

وی با بیان این‌که دولت آینده باید در مسائل آموزش و پرورش، توسعه اقتصادی، ترویج ارزش‌های دینی و توسعه اجتماعی جهش قابل ملاحظه‌ای ایجاد کند، افزود: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان و جوانان بومی باید در اولویت اجرایی دولت جدید قرار بگیرد.

امام جمعه یزد تلاش برای کسب رضایت الهی را لازمه مدیریت جهادی و انقلابی دانست و گفت: مسئولان نظام باید فارغ از سیاسی بازی احترام همدیگر را حفظ کنند و آبروی یکدیگر را نبرند.

آیت الله ناصری یزدی در ادامه با اشاره به اهمیت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید صدوقی، تصریح کرد: سومین شهید محراب از جمله موثرترین افراد در نظام جمهوری اسلامی ایران بود که از شرق تا غرب را تحت مدیریت خود داشت و رسیدگی به نیازمندان را در اولویت اجرایی خود قرار داده بود.

وی تأکید کرد: شهید صدوقی یکی از محبان امام خمینی ره بود و نقش مهمی در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی بین اقشار مختلف جامعه و پاسداری از دستاوردهای مختلف نظام ایفا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی به صراحت اعلام کرد که نظر شهید صدوقی در استان یزد همان نظر امام خمینی ره در موضوعات مختلف است.

امام جمه یزد در خصوص شهدای هفتم تیرماه هم خاطرنشان کرد: حادثه هفتم تیرماه سند ابطال غربی‌ها و درستی انقلاب اسلامی ایران است.

ناصری یزدی در ادامه با بیان این‌که دشمنان به درستی متوجه شدند که روحانیون نقش بسزایی در خدمت به مردم و دین دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان قصد دارند با ترور شخص ها و شخصیت‌هایی نظیر شهید بهشتی را جایگاه روحانیون را در ذهن مردم متزلزل کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قصد دارند با توطئه‌های مختلف روحانیون را عامل مشکلات اقتصادی و اجتماعی امروز کشور معرفی کنند و از فضای مجازی در این مورد استفاده می‌کند. 

ناصری به توطئه دشمنان در فضای مجازی با پخش شایعات و شبهات اشاره کرد که می‌خواهند مردم و جوانان را از دین و روحانیت انقلابی و ولایتمدار جدا سازند که باید همه هوشیار باشند.

امام‌جمعه یزد در پایان تاکید کرد: یکی از اهداف دشمنان جدا کردن مردم و جوانان از دین است که باید برای خنثی‌کردن آن مجالس روضه‌خوانی و وعظ و خطابه بنحو مناسب برگزار شد. 

انتهای پیام/الف

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار