کد خبر: ۱۷۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵
کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: نام پرسپولیس آن قدر بزرگ است که هر کس به این تیم می آید یک حس مسوولیت پذیری ویژه ای را به دست می آورد و این فاکتور به این تیم کمک می کند تا بتواند با مهره های ذخیره و جایگزین حتی در پست های غیرتخصصی جای خالی محرومان و مصدومان پر شود، اتفاقی که در اهواز هم رخ می دهد و پرسپولیس با وجود غیبت چند مهره اش می تواند با نفرات جایگزین و ذخیره اش بهترین نمایش و عملکرد را داشته باشد.

ابراهیم اسدی در گفت و گو با خبرنگار گرده ورزشی خبرگزاری برنا  با اشاره به شرایط خوب پرسپولیس در لیگ برتر و نتایج این تیم اظهار داشت: همان طور که قابل پیش بینی بود پرسپولیس روال خوب خود را ادامه می دهد و شانس زیادی برای کسب پنجمین قهرمانی دارد. البته من معتقدم قهرمانی پیش روی پرسپولیس قهرمانی ششم این تیم محسوب می شود و در فصل پانزدهم هم که پرسپولیس با تفاضل گل دوم شد، در اصل قهرمانی واقعی بود. به هرحال در شرایط فعلی سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در این فصل در دست خودش است و من به این موضع خوشبین هستم که بچه ها و کادرفنی و مجموعه باشگاه و همین طور هواداران امسال قهرمانی فوق العاده دیگری را جشن خواهند گرفت.

او در ادامه در خصوص برخی حواشی که در هفته های اخیر برای پرسپولیس ایجاد شده و موجبات نگرانی هایی را فراهم ساخته است تاکید کرد: طبیعی است برخی از رقبا وقتی در زمین و مسائل فوتبالی حریف پرسپولیس نمی شوند به بازی در بیرون از مستطیل سبز روی می آورند و می خواهند با مطرح کردن ادعاهایی غیر منطقی و دور از واقعیت تمرکز مجموعه پرسپولیس را بگیرند و در شرایط حساس فعلی از این طریق به پرسپولیس ضربه بزنند، در چنین شرایطی همه از پیشکسوتان گرفته تا اعضای باشگاه و حتی هواداران باید باهوش باشند و مراقب حاشیه سازی ها و جنجال هایی که علیه پرسپولیس می شوند، نشوند. این 4-5 هفته برای پرسپولیس خیلی مهم است و باید با هوشیاری با قدرت به کار خود ادامه داده و بهترین نتایج را کسب کنند.

کاپیتان سال های گذشته پرسپولیس در مورد بازی پیش روی تیم گل محمدی در اهواز به خبرنگار برنا گفت: حریف اصلی پرسپولیس در این بازی گرمای وحشتناک هوا است، موضوعی که ممکن است باعث شود پرسولیس در اهواز به مشکل بخورد. در این میان با توجه به آمادگی بدنی خوب تیم، شاید جایی برای نگرانی نباشد ولی در هر صورت با ریکاوری خوب قبل از بازی می توان این نگرانی را به حداقل رساند. به هرصورت پرسپولیس در حال حاضر با مهره ها و توان فنی بالایی که دارد می تواند با وجود مشکلاتی که برای بازی برابر فولاد در اهواز دارد، این دیدار را نیز با پیروزی و موفقیت پشت سرگذاشته و با پیروزی ارزشمندی شانسش را  برای قهرمانی در لیگ افزایش دهد.

هافبک اسبق سرخ ها در خصوص غیبت چند بازیکن شاخص پرسپولیس در اهواز و تاثیر این موضوع در بازی برابر فولاد خاطرنشان کرد: پرسپولیس در هفته های اخیر چندین مهره و بازیکن شاخص خود را به دلیل محرومیت و یا مصدومیت در اختیار نداشت اما پرسپولیس نشان داده به معنای کامل یک تیم است و حتی غیبت چند مهره اصلی اش هم روند نتیجه گیری اش را متوقف نکرد. نام پرسپولیس آن قدر بزرگ است که هر کس به این تیم می آید یک حس مسوولیت پذیری ویژه ای را به دست می آورد و این فاکتور به این تیم کمک می کند تا بتواند با مهره های ذخیره و جایگزین حتی در پست های غیرتخصصی جای  خالی محرومان و مصدومان پر شود، اتفاقی که در اهواز هم رخ می دهد و پرسپولیس با وجود غیبت چند مهره اش می تواند با نفرات جایگزین و ذخیره اش بهترین نمایش و عملکرد را داشته باشد.

اسدی در پایان پیش بینی جالبی در خصوص هفته های پایانی لیگ و شناسایی قهرمان این دوره از لیگ برتر داشت و در این مورد اظهار داشت: با توجه به روند تیم ها و بازی های باقی مانده پرسپولیس و سپاهان که مدعیان قهرمانی محسوب می شوند، به نظرم کار به روز آخر و هفته پایانی کشیده نمی شود و  نهایتا تا دو سه هفته آینده قهرمانی پرسپولیس در این فصل مسجل می شود.  4

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار