کد خبر: ۱۷۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۸
در ادامه رقابت‌های هفته بیست‌وششم امشب دیدارهای تماشایی و مهمی را در شهرهای مختلف شاهد هستیم که بعضی از آنها دیدارهای مرگ و زندگی برای تیم‌ها محسوب می‌شود.
به گزارش برنا؛ در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال در هفته بیست و ششم و در حالی که رقابت در صدر و قعر جدول به اوج رسیده است، شاهد برگزاری دیدارهای مهمی هستیم، دیدارهایی که شاید معادلات مهمی از جدول را حل و فصل کند.
 
ماشین‌ سازی‌ تبریز - مس رفسنجان 
شیشه عمر ماشین در دست مس!
 
ماشین سازی پس از نمایش خوب برابر سپاهان که توام با شکست یک بر صفر برابر شاگردان محرم نویدکیا شد، حالا بازی مرگ و زندگی دیگری را پیش روی خود می بینند. معادلات و امتیازات ناامید کننده ماشین سازان به گونه ای است که تمام بازی های باقی مانده حکم فینال های  غیرقابل جبران را برای این تیم دارد و در صورتی که در یکی از دیدارها امتیاز از دست بدهد، سقوطش به دسته اول محرز خواهد شد. مس رفسنجان قبل از دیدار برابر ماشین سازی در دیداری خانگی برابر فولاد در کامبکی تماشایی به پیروزی دو بر یک دست پیدا کرد.
 
گل گهر سیرجان - آلومینیوم اراک 
دوئل استقلالی‌ها در رفسنجان!
 
شاگردان امیر قلعه نویی در دیداری خانگی در اندیشه جبران مافات هستند. گل گهری ها که در هفته قبل در تهران با نتیجه 3 بر یک مغلوب پرسپولیس شدند تا دومین شکست متوالی اخیرشان را کسب کنند، در هفته بیست و ششم در دیداری خانگی پذیرای آلومینیوم و تیم منصوریان هستند؛ آلومینیومی که در اراک در دیداری پرحرف و حدیث موفق شد استقلال را با تساوی متوقف کند. این دو تیم که روی کاغذ کورسوی امید برای کسب سهمیه آسیایی را دارند در تقابلی جذاب مقابل هم قرار می گیرند، تقابلی که دوئل سرمربیان استقلالی اش آن را جذاب و تماشایی خواهد کرد.
 
صنعت نفت آبادان - نساجی مازندران
فینال حساس برای نساجی!
 
پس از اعلام رای استیناف درخصوص دیدار جنجالی پیکان و سایپا و تثبیت پیروزی شاگردان مهدی تارتار در آن دیدار، معادلات برای تیم های پایین جدول پیچیده تر شده و حالا شرایط برای تیمی مثل نساجی نیز سخت شده است، تیمی که با 25 امتیاز از 25 بازی قبلی خود در رده سیزدهم قرار گرفته است و همچنان خطر سقوط را احساس می کند. نساج ها در حالی برای بازی مهم خود راهی آبادان می شوند تا به مصاف نفت آبادان بروند که هفته قبل برابر پیکان شکست خورد تا شرایط برای تیم ساکت الهامی سخت شود. در آن سوی میدان آبادانی ها که 32 امتیاز در رده دهم قرار گرفته پس از پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان تا حدودی خیال خود را بابت بقا در لیگ برتر راحت کرده و شاید با استرس کمتر در مقایسه با حریفش در این دیدار به میدان خواهد رفت. 3/5
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار