کد خبر: ۱۷۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
مدیر کل صمت استان اردبیل گفت: اکیپ آرد و نان سازمان صمت روزانه از نانوایی‌های سطح شهر بازدید و به شکایت‌های مردم رسیدگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان موضوع «نارضایتی شهروندان اردبیلی از کیفیت نان» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در این پیگیری؛ رامین صادقی کیفیت، عرضه به‌موقع و زمان شروع پخت نان را  یکی از مطالبات اصلی مردم دانست و اظهار کرد: سازمان صمت اکیپ ویژه آرد و نان تشکیل داده که این اکیپ‌ها روزانه از ساعت ۶ صبح در سطح شهر هستند و نسبت به بازرسی از نانوایی‌های سطح شهر اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه اکیپ آرد و نان  به شکایت‌های مردمی هم رسیدگی می‌کنند، افزود: از اول سال تاکنون ۹هزار بازرسی انجام و ۵۹۸ پرونده تشکیل یافته است.

مدیرکل صمت اردبیل بیان کرد: اکیپ‌های ما در بحث گران‌فروشی، کم‌فروشی  و عدم رعایت ساعت پخت هم ورود پیدا می‌کنند و همچنین جهت تشویق، سهمیه نانوایی‌های مشتری‌مدار را که کیفیت و ساعت پخت را رعایت می‌کنند، افزایش دادیم.

صادقی گفت:  سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم است و مردم هرگونه تخلفی از جمله کیفیت نان، عدم رعایت بهداشت، ساعت پخت،‌گران‌فروشی و کم‌فروشی را گزارش دهند تا بازرسان دراسرع وقت رسیدگی کنند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار