کد خبر: ۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
امروز شنبه 12 مهر در پایان معاملات فرابورس تعداد 144 هزار و 852 سهم اوراق بهادار به ارزش 760 میلیارد و 168 هزار ریال در 13 هزار و 583 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
 به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛در پایان معاملات تالار فرابورس شاخص کل فرابورس با تثبیت روند منفی 0.30 واحدی و رسیدن به رقم 825.80 به کار خود پایان داد.
 
بر اساس این گزارش، نماد توکاریل از منفی‌ترین نماد‌های معاملات امروز به حساب می‌آید به طوریکه روند 2.61 واحدی را برای خود ثبت کرد همچنین کشتیرانی دریای خزر با کاهش 2.34 واحدی از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی ریزش شاخص فرا بورس بود و  شرکت کی پی سی، سرمایه گذاری مسکن زاینده رود و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا نیز روند کاهشی را برای خود ثبت کردند.
 
شایان ذکر است، سرمایه گذاری مسکن تهران و سهامی ذوب آهن اصفهان تنها نماد مثبت تالار فرا بورس بوده اند که به ترتیب رشد 0.46 و 0.49 واحدی را تجربه کرده‌اند.
 
گفتنی است، در معاملات امروز فرابورس محدودیت‌های عدم فروش تا دو ماه و سقف خرید و حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، بازگشایی نماد معاملاتی شرکت بیمه دی و بانک دی و نماد معاملاتی اوراق اجاره‌ای شرکت واسط مالی فروردین یکم، گشایش نماد حق تقدم خرید سهام بانک گردشگری و پایان مدت اعتبار و توقف نماد‌های معاملاتی تسه 9008 و 9102 صورت پذیرفت.
 
در پایان خاطر نشان می‌شود، قیمت اوراق تسهیلات مسکن امروز در بالاترین قیمت به 92 هزار و 500 تومان و در پایین ترین قیمت به 87 هزار و 500 تومان رسیده است.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: فرابورس ، سقوط ، توکاریل
نام:
ایمیل:
* نظر: