کد خبر: ۱۷۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
استاندار قزوین گفت: در رابطه با شرکت مه‌نخ و فرنخ باید بگویم که ماجرای واگذاری آن به دولت دهم مربوط می‌شود، یک فردی را که سرمایه‌دار خوبی بود به زور آوردند و گفتند مسؤولیت این واحد تولیدی را بپذیر، ما به تو امکانات و سرمایه و وام می‌دهیم و کمک می‌کنیم، اما بعد از سپردن کارخانه به او تنهایش گذاشتند و او به مشکل خورد و در نهایت متواری شد.

هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین در جلسهٔ شورای اداری استان که صبح امروز به‌مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامهٔ نمازجمعه در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد، ضمن تجلیل از شخصیت عالم برجسته مرحوم آیت‌الله باریک‌بین، اظهارکرد: نماز جمعه یک دانشگاه انسان‌ساز است و نگاه همهٔ ما به نمازجمعه این‌گونه است.

وی افزود: مرحوم آیت‌الله باریک‌بین یک عالم و شخصیت برجسته بود که در استان قزوین منشأ خیر و برکات فراوانی بوده و انسان‌های بسیاری را نیز ترییت کردند که بسیاری از آن‌ها به جبهه رفته و بسیاری شهید شدند و همه منشأ اثر بودند.

استاندار قزوین ضمن تقدیر از نقش و اثر امام جمعهٔ قزوین و رویکرد وحدت‌بخش و دغدغه‌مندانه ایشان، اظهار کرد: نظرات و دغدغه‌های آیت‌الله عابدینی برای ما مهم است و حتماً دغدغه‌های ایشان را رفع خواهیم کرد.

وی با اشاره به سخنان و ابراز نگرانی نمایندهٔ ولی‌فقیه در رابطه با بیت‌المال گفت: ما حافظ و امانت‌دار بیت‌المال و منابع مردم هستیم و حتماً مسائلی که ایشان گفتند را پیگیری خواهیم کرد و در راستای منافع مردم حرکت کرده و اقدامات ویژه‌ای را در راستای حفاظت از منابع مردم انجام می‌دهیم، تا زمانی‌که بنده استاندار هستم قاطعانه از تمام امانات و اموال ملی حفاظت می‌کنم و اجازهٔ تخلف نخواهم داد.

جمالی‌پور عنوان کرد: در رابطه با شرکت مه‌نخ و فرنخ باید بگویم که ماجرای واگذاری آن به دولت دهم مربوط می‌شود، یک فردی را که سرمایه‌دار خوبی بود به زور آوردند و گفتند مسؤولیت این واحد تولیدی را بپذیر، ما به تو امکانات و سرمایه و وام می‌دهیم و کمک می‌کنیم، اما بعد از سپردن کارخانه به او تنهایش گذاشتند و او به مشکل خورد و مشکلاتش زیاد شد و در نهایت متواری شد.

استاندار قزوین تأکید کرد: اما ما این کار را نکردیم، از تولید حمایت کردیم و تمام تلاشمان را کردیم که بیش از ۵٠ واحد تولیدی به چرخهٔ تولید برگردند.

وی در پایان بیان کرد: همهٔ ما در استان هم‌صدا بودیم، وحدت داشتیم و برای خدمت یک‌صدا بودیم و کار کردیم و ساختن کشور در سایهٔ وحدت و انسجام و تضارب‌آرا اتفاق افتاد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار