کد خبر: ۱۷۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۸
دونده کردستانی موفق شد در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور، ضمن کسب جایگاه نخست ماده 100 متر بامانع، رکورد ملی این ماده را نیز بشکند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی و انتخابی تیم ملی دختران رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی شهرکرد در حال برگزاری است.

این رقابت‌ها با حضور ۱۸۶ ورزشکار به مدت 2 روز به صورت همزمان در ورزشگاه شهدای دانش‌آموز شهرکرد و زمین پرتاب‌های شلمزار برگزار می‌شود.

در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور، ورزشکاران شرکت‌کننده بر اساس قوانین بین‌المللی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مبارزه با کرونا، در مواد پنج هزار متر پیاده‌روی، پرش با نیزه، پرتاب چکش، ۱۰۰ متر با مانع، پرش سه‌گام، پرتاب دیسک و دوی ۱۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰ و سه هزار متر با هم رقابت می‌کنند.

تیم دوومیدانی دختران نوجوان استان کردستان با پنج ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارد و موفق شد یک عنوان و نشان طلا را در روز نخست مسابقات کسب کند.

آژین قادری دونده کردستانی که در مرحله مقدماتی ماده 100 متر بامانع با ثبت زمان 15.89 ثانیه به مرحله فینال صعود کرده بود در مرحله نهایی با زمان 15.14 ثانیه توانست ضمن کسب جایگاه نخست و نشان زرین طلا، رکورد ملی این ماده را نیز بشکند و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند.

مرگ پاراگلایدرباز کردستانی بر اثر برخورد با صخره

یک پاراگلایدرباز کردستانی اهل شهرستان بیجار در حین تمرین با این وسیله با صخره‌های کوه نقاره‌کوب بیجار برخورد کرد و در دم جان باخت.

هادی مهرآیین ورزشکار رشته پاراگلایدر اهل شهرستان بیجار در حین تمرین بر روی کوه نقاره‌کوب این شهرستان و هنگام برخواستن از روی زمین پس از طی مسافت 10 متر بر اثر وزش ناگهانی باد و از دست دادن کنترل این وسیله با صخره‌های این کوه برخورد کرد و متاسفانه در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد.

دعوت 7 بوکسور کردستانی به اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان

دومین مرحله اردوی آمادگی بوکسورهای نوجوان و جوان کشور با حضور هفت بوکسور کردستانی به میزبانی استان لرستان برگزار می‌شود.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان و جوانان بوکس کشور در بیجار به اتمام رسید و با اعلام فدراسیون بوکس دومین مرحله این اردو به میزبانی خرم آباد و در استان لرستان برگزار می‌شود.

براین اساس، کادر فنی تیم ملی بوکس رده‌های نوجوانان و جوانان 40 بوکسور منتخب اولین دوره اردوی ارزیابی و انتخابی را به دومین مرحله اردوی آمادگی دعوت کرد.

با دعوت رسمی کادر فنی فدراسیون بوکس کشور هفت بوکسور کردستانی به اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان کشور فراخوانده شدند.

مهران اسپرناک، آرین ساعدپناه، آرمین رستمی، آریا یاراحمدی، ماردین محمودی، میلاد فلاحی و امیرعباس کبودوندی هفت بوکسور کردستانی پس از درخشش در اردوی انتخابی تیم‌های ملی بوکس نوجوانان و جوانان کشور که به میزبانی شهرستان بیجار برگزار شد از سوی کادر فنی فدراسیون به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم های ملی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان دعوت شدند.

این مرحله از دیروز به میزبانی خرم‌آباد آغاز شده و تا 30 تیرماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس ایران، مسابقات آسیایی امارات را در پیش‌رو دارند.

انتهای پیام/2330/70

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار