کد خبر: ۱۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
در دنیای امروز که بستر اینترنت هر روز فرا گیرتر می شود واپلیکیشن های جدید جایگزین ارتباطات گذشته می شود؛ کاربران هم با این موج تکنولوژی همراه شده و به جای ارسال پیامک های هزینه بر و محدودیت هایی که در ارسال یک پیامک با کاراکترهای معین وجود دارد، از پیام رسانان رایگان گوشی همراه بهره می بردند که از خیلی لحاظ به صرف و مقرون تر است.
روزنامه تجارت- شقايق محبوبي؛  البته این اپلیکیشن ها با هم تفاوت هایی دارند اما وظیفه همه آن ها ایجاد ارتباطات پیامی، ویدیو و تماس های صوتی و تصویری است.
در ادامه به معرفی برترین اپلیکیشن هایی که در گوشی های همراهمان به خوبی جا باز کرده اند می پردازیم:
 Hangouts
 اپلیکیشن پیام رسان گوگل (Hangouts) برنامه ای رایگان است که این امکان را به کاربران گوشی های اندرویید می دهد تا به گفتگو (همزمان با دوستان خود تا 100 نفر) حتی در صورت آفلاین بودن مخاطب، برقراری تماس تصویری ( با 10 نفر)  و ارسال عکس بپردازد.
Skype
برنامه اسکایپ که بیش از 250 میلیون کاربر دارد امکان ارسال پیام را با سرعت زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد.این اپلیکیشن امکان چت تصویری و صوتی به صورت رایگان با سایر تلفن های هوشمند، تبلت ها، کامپیوترو…و امکان اشتراک گذاری عکس ها را برای دوستدارانش فراهم کرده است.
viber
وایبر اولین برنامه نرم افزاری محسوب می شود که در بین کاربران چشم گیر شد و توانست مخاطبان بسیاری را با اضافه نمودن نسخه دسکتاپی و کامپیوتري جذب کند.برای این کار کافیست شماره خود را وارد کنید و سپس به راحتی از نرم افزار استفاده کنید.
LINE
برنامه لاین با بیش از 310 میلیون بار نصب یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های موجود است.این برنامه علاوه بر ارسال پیامک ( با شکلک های جذاب) و تماس های رایگان صوتی و تصویری امکان اشتراك عکس در یک شبکه اجتماعی که ایجاد کرده است را فراهم می کند.
WhatsApp
WhatsApp Messenger نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان اس ام اس دهید و عکس ها و ویدئو ارسال کنید.
همچنین امکان چت گروهی را فراهم
 می کند.
Nimbuzz
از ویژگی های مسنجر نمیباز Nimbuzz Messenger می توان به چت گروهی و
اتاق های چت اشاره کرد.که با جست و جو می توان اتاق های چت مختلف را پیدا کرد. همچنین می توانید فایل ها، عکس ها،
 ویدئو ها و هر چه را که می خواهید اشتراک گذاری کنید و برای دوستان خود بفرستید.
BeeTalk
BeeTalk 2.0.8 بی تالک نام مسنجر جدیدی است که به تازگی برای اندروید معرفی شده است. با برنامه BeeTalk شما می توانید اطراف خود را مورد بررسی قرار دهید به دوستان جدید پیدا کنید. از دیگر ویژگی این برنامه ارسال پیام, عکس و پیام صوتی رایگان می باشد. همچنین قابلیت داشتن wall مخصوص را نیز دارد.
Tango
برنامه  Tango Messenger علاوه بر چت گروهی ( با 50 نفر) و تماس ، قابلیت جست و جو کردن خودکار دوستان شما و امکان مشاهده کسانی که در نزدیکی شما هستند را دارا می باشد.همچنین این برنامه قسمتی دارد تا کاربران عکس های خود را به اشتراک بگذارند و بتوانند گروهی باهم به بازی بپردازند.
kik
Kik Messenger اپلییکشنی کاربردی در زمینه ارتباط و پیام رسانی برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون کاربر از سراسر جهان را به سمت خود کشانده است . این برنامه دارای محیطی کاربری آسان می باشد و استفاده از تمام امکانات آن به ساده ترین صورت میسر می باشد.
Telegram
 برنامه تلگــرام که بسیار شبیه به اپلیکیشن واتس آپ است یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان بفرستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: