کد خبر: ۱۷۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
شاسی بلند XT۴‌ دارای یک موتور چهار سیلندر توربو است که ۲۳۷ اسب بخار قدرت دارد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  امروزه بازار خودروهای شاسی بلند داغ است و خریداران زیادی علاقه به این دست از خودروها دارند، یکی از این خودروهای محبوب کادیلاک XT۴ است. در این خودرو شاسی بلند خریداران توجه به طراحی خاص، فضای داخلی جادار و موقعیت رانندگی فوق العاده دارند.

همه مدل‌ها با یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ و دارای پیشرانه جلو یا چهار چرخ ارائه می‌شوند. این کابین دارای ظاهری مدرن با تعداد زیادی فناوری استاندارد و اختیاری و ویژگی‌های سرگرمی است، اما اصلاحات کلی در حد رقبای اصلی XT۴ که شامل آئودی Q۳، بی ام و X۱ و مرسدس بنز GLA ، نیست.

کادیلاک برای سال ۲۰۲۱ فقط چند تغییر جزئی در XT۴ ایجاد کرده است که از‌ سطح  پایه لوکس شروع می‌شود، یک درب عقب استاندارد جدید و گزینه روکش چرم را دریافت می‌کند. یک بسته اختیاری Driver Awareness که شامل چراغ‌های جلوی اتوماتیک و کمک به حفظ مسیر است را دریافت می کند.

XT۴؛ شاسی بلندی خاص از کادیلاک با 237 اسب بخار قدرت

در نوع  Sport کولیس‌های ترمز رنگ قرمز دریافت می‌کند و هم این مدل و هم مدل Premium Luxury با آینه‌های خارجی جدید با چراغ‌های راهنمای یکپارچه ارائه می‌شوند. دو رنگ جدید به پالت موجود می‌پیوندند که شامل  Tintcoat مادون قرمز و Wave Metallic است.

قیمت پایه کادیلاک، ۳۶ هزار و ۷۹۰ دلار است و نوع تمام چرخ برای هر مدل ۲ هزار و ۵۰۰ دلار به هر مدل اضافه می‌کند. مدل‌های Premium Luxury و Sport هر دو تقریباً قیمت یکسان دارند اما از آنجا که مدل دوم رانندگی راحت تری دارد، خرید XT۴ Sport توصیه می شود. این مدل دارای طراحی منحصر به فرد چرخ ها، روکش خارجی سیاه و سفید و طراح داخلی منحصر به فرد است.

XT۴؛ شاسی بلندی خاص از کادیلاک با 237 اسب بخار قدرت

مدل اسپورت همچنین دارای سیستم تعلیق فعال انحصاری با دامپر‌های تطبیقی ​​و صندلی‌های جلو با استحکام بهتر است. در بسته Sport Dynamics فضای داخلی چرمی، صندلی‌های جلوی تهویه و ماساژ و غیره اضافه شده است. زیر کاپوت همه XT۴‌ها یک موتور چهار سیلندر توربو است که ۲۳۷ اسب بخار قدرت دارد. این خودرو با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و جلو یا چهار چرخ متحرک جفت می‌شود.

XT۴ اسپرت با کمترین سرعت ۷.۸ ثانیه ( ۱.۵ ثانیه عقب از X۱)، سرعت خود را به 100 کیلومتر در ساعت رساند.  فضای داخلی XT۴ گرچه راحت و جادار است، اما آنطور که انتظار داریم در این فوق العاده لوکس نیست. داشبورد و پانل‌های درب فوقانی با یک پارچه دوخته شده از چرم مصنوعی پوشانده شده اند، اما در قسمت پایین درب‌ها و کنسول مرکزی، از پلاستیک استفاده شده است.

XT۴؛ شاسی بلندی خاص از کادیلاک با 237 اسب بخار قدرت

به نظر می‌رسد که دکمه‌ها و سوئیچ‌ها به نظر می‌رسد با پیشنهاد‌های ارزان قیمت در مجموعه جنرال موتور‌ها مشترک باشند. فضا برای سرنشینان صندلی جلو عالی است و در صندلی عقب نیز بسیار مناسب است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار