کد خبر: ۱۷۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
ناصر حجازی اسطوره فقید استقلال در مقطعی از سال ۸۵ به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد و رابطه عاطفی بسیار خوبی با هواداران این تیم پیدا کرد
خبرورزشی -

استقلال  و نساجی در حالی به مصاف همدیگر خواهند رفت که طی سالیان گذشته بازیکنان و مربیان مشترکی داشته‌اند ولی بدون شک برخی از آنها به معنای واقعی کلمه خاطره ساز هستند.

ناصر حجازی اسطوره فقید استقلال در مقطعی از سال ۸۵ به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد و رابطه عاطفی بسیار خوبی با هواداران این تیم پیدا کرد به طوری که پس از درگذشت او، در قائمشهر و برخی نقاط دیگر استان مازندران به احترام این چهره ماندگار فوتبال ایران مجلس ختم برپا شد.

محمود فکری هم از جمله نفراتی است که سابقه بازیگری و سرمربیگری در هر دو تیم را یدک می‌کشد. فکری در دور برگشت فصل گذشته نتایج مطلوبی همراه با نساجی گرفت و همین مسئله نقش بسیار مهمی در حضورش روی نیمکت استقلال ایفا کرد اما خاطرات خوش نساجی در جمع آبی‌پوشان برای او تکرار نشد.

سرمربیان مشترک خاطره ساز استقلال و نساجی/ محبوبیت خاص ناصر حجازی در مازندران

به این دو سرمربی باید ابراهیم طالبی را نیز اضافه کرد که سابقه نشستن روی نیمکت استقلال تهران را دارد و هدایت نساجی را هم برعهده داشته‌است. از طرف دیگر، ساکت الهامی که هم‌اکنون سرمربی نماینده مازندران تلقی می‌شود، اواسط دهه ۸۰  به عنوان دستیار  روی نیمکت استقلال نشسته است.

بیشتر بخوانید:

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار