کد خبر: ۱۷۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
تیم‌ ملی والیبال ایران در روز کم اشتباه بازیکنان و درخشش دفاع وسط‌های خود، تیم ونزوئلا را ۳ بر صفر شکست داد.

برد ایران در دومین گام المپیک برابر ونزوئلا

تیم‌ ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، با حساب ۳ بر صفر (۲۵-۱۷، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۸) به پیروزی رسید تا دومین برد خود در این رقابت‌ها را جشن بگیرد.

این برد ایران در حالی به دست آمد که شاگردان آلکنو ۳۹ امتیاز از آبشار، ۱۰ امتیاز از دفاع روی تور، ۳ امتیاز از سرویس و ۲۳ امتیاز هم از خطاها و اشتباهات حریف به دست آوردند. 

در سمت مقابل نیز تیم‌ ونزوئلا ۳۸ امتیاز از آبشار، ۶ امتیاز از دفاع روی تور، ۱ امتیاز سرویس و ۱۰ امتیاز هم از اشتباهات ‌و خطاهای بازیکنان ایران کسب کرد.

امیر غفور پشت خط زن تیم‌ ملی ایران که با کسب ۱۶ امتیاز روز نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت، بالاتر از «ویلنر» که ۱۵ امتیاز برای ونزوئلا به دست آورده بود، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد.

به این ترتیب نقاط قوت تیم ایران در بازی مقابل ونزوئلا را می‌توان اشتباهات کم و عملکرد خوب در دفاع روی تور دانست. در روز استراحت سید محمد موسوی در این بازی، علی‌اصغر مجرد و مسعود غلامی دو سرعتی‌زن و دفاع وسط ایران بودند.

تیم ملی ایران در بازی سوم‌ خود، پس فردا به مصاف کانادا خواهد رفت.

دیدار تیم های والیبال ایران و ونزوئلا با پخش موسیقی های شاد ایرانی همراه بود.

والیبالیست ها در سالن خالی از جمعیت به رقابت پرداختند اما کمیته برگزاری بازی ها سالن والیبال را به فضای شادی تبدیل کرده بود.

در این دیدار پخش آهنگ از خوانندگان ایرانی برای تیم والیبال ایران جالب بود.

هر زمان تیم ایران امتیاز می گرفت، در سالن آهنگی از خوانندگان ایران پخش می شد.  ترانه هایی از محسن چاووشی، سیروان خسروی ، امید حاجیلی، شهاب مظفری، علی یاسینی  و رضا بهرام در سالن والیبال پخش شد.

البته این اتفاق برای تیم ونزوئلا هم رخ داد و آهنگ هایی از آمریکای لاتین در سالن پخش می شد.

پخش موسیقی حس و حال خوبی به سالن بدون تماشاگر داده بود.

تنها تماشاگران این دیدار به جز رسانه ها و مسئولان تیم، چند نفر از داوطلبان بازی ها هم بودند.

آلکنو سرمربی ایران  بیشتر  زمان مسابقه دست ها را از پشت بهم گره کرده بود و کنار خط راه می رفت، سپس هر بازیکنی که امتیاز می گرفت به استقبالش می رفت و به او دست می داد.

وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک ست سوم این دیدار را تماشا کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار