کد خبر: ۱۷۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
گروه استان‌ها-استاندار هرمزگان گفت:دورهمی‌ها و عدم رعایت پروتکل‌ها و بهداشت فردی و عمومی مهمترین عامل شیوع کروناست که چنانچه این رویه ادامه پیدا کند وضع به مراتب وخیم‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدون همتی امروز جمعه در گفت‌وگو با فرمانداران و هم چنین معاون سیاسی استانداری، بر نظارت حداکثری بر امور و مرور و فعالیت صنوف تاکید کرد. 

استاندار هرمزگان دستور داد تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در این خصوص با همکاری بسیج نسبت به کنترل و مدیریت بیماری‌ها در روستاها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: فرمانداران از مراکز درمانی به صورت میدانی بازدید نتیجه پیگیری‌ها و خروجی اقدامات آن را گزارش کنند.

استاندار هرمزگان گفت: هماهنگی و دستورات لازم به بخشداران در خصوص کنترل ورود به روستا به جز در موارد ضروری انجام شود.

همتی با اشاره به تعداد فوتی‌های امروز در استان خاطر نشان کرد: دورهمی‌ها و عدم رعایت پروتکل‌ها و بهداشت فردی و عمومی مهم‌ترین عامل شیوع کروناست که چنانچه این رویه ادامه پیدا کند وضع به مراتب وخیم‌تر خواهد شد. 

همتی با بیان اینکه مراکز درمانی در حال حاضر اشباع شده است از دست اندرکاران خواست پیش بینی لازم را برای تامین تخت انجام و در صورت نیاز از درمانگاه‌ها برای درمان بیماران استفاده کنند.

وی به پیگیری‌های انجام شده در خصوص تامین واکسن اشاره کرد و گفت: طبق مکاتبات انجام شده از ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا موضوع واکسن برای تمامی اقشار و گروه‌ها انجام خواهد شد.

استاندار شرایط استان را در بخش عدم رعایت پروتکل‌ها بسیار پایین ارزیابی کرد و بار دیگر بر رعایت پروتکل‌ها در این خصوص نامید و آن را مهمترین راهکار عنوان کرد.

انتهای پیام/864

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار