کد خبر: ۱۷۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
گروه استانها- ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد مردم بابل در پیک پنجم کرونا در خیابان سرم وصل کردند اما واقعیت ماجرا چه بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، در پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی خبرنگار تسنیم در استان مازندران مشخص شد گویا عده‌ای برای تزریقات به یکی از مراکز خصوصی مراجعه که به‌خاطر ازدحام جمعیت و وضعیت شلوغ تقاضای وصل سرم در ماشین را داشته و در عین حال فردی از شرایط ایجاد شده فیلم و در فضای مجازی منتشر می‌کند.

در حقیقت گفته می‌شود به علت عدم تجمع در درمانگاه خصوصی، مراجعین ترجیح دادند سرم را در خودرو دریافت کنند.

سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل در خصوص انتشار کلیپ وصل سرم در خیابان‌های بابل اظهار داشت: تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به مراکز وابسته به این دانشگاه نیست.

وی افزود: کرونا در بابل همانند تمام کشور وضعیت مناسبی ندارد به‌طوریک ه در حال حاضر نزدیک به بیمار بسترى دائم و موقت داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: با توجه به زیرساخت‌های مناسب و میزان تخت‌ها نسبت به جمعیت، وضعیت نسبتا بهترى از میانگین کشورى داریم و تاکنون در پذیرش بیماران کرونایی که نیاز به بستری قطعی دارند، کمبود تخت نداشته‌ایم.

جلالی ادامه داد: در خصوص پذیرش بیماران کرونایی سرپایی هفته گذشته مرکز بسترى موقت را در سالن ورزشی مخابرات استان راه‌اندازی کردیم که در طول شبانه‌روز می‌تواند به بیمار سرپایی خدمت ارائه دهد و این علاوه بر چهار بیمارستانى است که علاوه بر بسترى دائم، بسترى موقت هم انجام می‌دهند و در مجموع بیمارانی که در این مرکز و بیمارستان‌ها می‌توانند خدمت سرپایی دریافت کنند نزدیک به بیمار در ٢٤ ساعت است.

انتهای پیام/686/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار