کد خبر: ۱۷۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۲
کاپیتان تیم فوتبال تاتنهام از روز شنبه به تمرینات این تیم برمی گردد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می‌شد هری کین، کاپیتان تیم فوتبال تاتنهام که مورد توجه منچسترسیتی قرار دارد، از حضور در تمرینات تیمش سر باز زده است تا مهر تاییدی بر جدایی اش از اسپرز زده باشد، این بازیکن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از روز شنبه به تمرینات این تیم شمال لندنی باز خواهد گشت.

در این بیانیه هری کین با انتقاد از هوادارانی که حرفه‌ای گری او را زیر سوال برده اند، ادعا‌هایی مبنی بر خودداری اش از تمرین با تاتنهام را رد کرد.

گفته می‌شد منچسترسیتی در حال تلاش برای جذب این مهاجم است و او از تمرینات اسپرز کناره گیری کرده تا باشگاه را وادار به فروش خود کند، اما بازیکن تیم ملی انگلیس در رسانه‌های اجتماعی این گزارش‌ها را تکذیب کرد و اصرار داشت که شنبه همان طور که در برنامه اصلی بود، به باشگاه باز خواهد گشت.

هری کین گفت: " از زمانی که اولین بازی ام را برای تاتنهام انجام داده ام، تقریبا ۱۰ سال می‌گذرد؛ در تک تک این سال‌ها شما (هواداران) حمایت کامل و عشقتان را به من نشان داده اید.

به همین دلیل است که خواندن برخی از نظراتتان که این جا ابراز شدند و حرفه‌ای گری من را زیر سوال بردند، آزارم می‌دهد.

در حالی که من به جزئیات این شرایط وارد نمی‌شوم، اما می‌خواهم تصریح کنم که هیچ وقت از تمرین کردن سر باز نمی‌زنم و نزده ام. فردا طبق برنامه به باشگاه باز خواهم گشت. من کاری نمی‌کنم که رابطه ام با هوادارانی که در دوران حضورم در این باشگاه حمایت بی دریغی از من کرده اند به خطر بیفتد. همیشه این طور بوده و امروز هم همین طور است. "

واقعیت چیست؟ آیا کین از حضور در تمرینات خودداری کرده است؟

سایت "گل" این هفته گزارش داد که بازیکن ۲۸ ساله تاتنهام روز دوشنبه در محل تمرین باشگاه حاضر نشده است.

او قرار بود از تعطیلات تابستانی خود بازگردد تا قبل از این که به همراه بقیه بازیکنان تیم به اردوی تدارکاتی پیش فصل برود، در چند تست باشگاه از جمله تست کرونا شرکت کند.

نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی تاتنهام روز سه شنبه گفت که باشگاه به این موضوع رسیدگی خواهد کرد. او به خبرنگاران گفت: "ما باید این مسئله را به صورت داخلی با صحبت کردن و تلاش برای دستیابی به راه حل و نتیجه گیری بهتر حل کنیم. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار