کد خبر: ۱۷۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۲
پیشکسوت کشتی کشورمان در حاشیه مراسم جشن خانواده تیراندازی در خصوص عملکرد حسن یزدانی در مسابقات المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

محمدرضا توپچی، پیشکسوت کشتی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم جشن خانواده تیراندازی درباره کسب مدال طلای جواد فروغی در مسابقات المپیک گفت: توفیق این را داشتم که در این مراسم حضور پیدا کنم. فروغی افتخار بزرگی را کسب کرد و سایر نتایج تیراندازان کشورمان، قابل قبول بود. ان شاءالله شاهد افتخار آفرینی‌های بیشتری از سوی تیراندازان کشورمان در این گونه مسابقات باشیم. فروغی کار بزرگی انجام داد. کسب مدال طلا، کار بسیار سختی است. هم خود او برای کسب این مدال تلاش کرد و هم فدراسیون تیراندازی. معتقدم کار سازمان یافته‌ای انجام شد و جواد فروغی توانست ثمره آن را ببیند. منتظر درخشش‌های دیگر تیراندازان کشورمان هستیم.

او ادامه داد: نتایج کشتی در مسابقات المپیک، بد نبود؛ اما می‌توانست بهتر باشد. باید در ورزشمان، استعداد یابی کنیم و به دنبال چهره‌های جدید باشیم. متاسفانه بسیاری از باشگاه‌های کشتی (شفق و هژبر) تعطیل شده اند و این اصلا خوب نیست. باید توجه بیشتری به کشتی شود. همیشه در این رشته افتخار آفرینی کردیم و انتظارات از این ورزش در کشور بالا است.

او اشاره کرد: تیلور، کشتی گیر خوبی بود. او توانست زیرگیری‌های خوبی انجام دهد و حسن را قفل کند.‌ ای کاش حسن یزدانی هم اقدام به زیر گیری می‌کرد. آمادگی یزدانی مطلوب بود، اما باید روی مسائل فنی بیشتر کار کند. او می‌تواند تیلور را در سال‌های آینده، شکست دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار