کد خبر: ۱۷۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۶
معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اردبیل گفت: آب شرب اردبیل از لحاظ سلامتی مشکلی ندارد و در خصوص آب شرب اردبیل طرح‌ها و پروژه‌هایی در دست اجراست تا دغدغه‌های موجود برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، فرزاد قلندری در جریان بازدید از تصفیه خانه آب شرب اردبیل بعد از جلسه بررسی وضعیت آب شرب شهر اردبیل اظهار کرد: طبق اعلام کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شرکت آبفای استان و براساس نمونه برداری‌های مستمر انجام شده آب شرب شهر اردبیل از لحاظ سلامتی مشکلی ندارد.

وی افزود: دربرخی مناطق شهر اردبیل در روزهای گذشته گلایه‌هایی مبنی بر تغییر رنگ آب شرب اردبیل وجود داشت که این موضوع هم در حال بررسی دقیق و برطرف شدن است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: مردم  شهر اردبیل نگرانی در مورد سلامت آب شرب اردبیل نداشته باشند و به شایعات  توجه نکنند.

قلندری تصریح کرد: در مورد آب شرب شهر اردبیل برای کوتاه مدت و بلند مدت طرح‌ها وپروژه‌هایی در دست اجراست تا دغدغه‌های موجود برطرف شود.

وی بر لزوم اهتمام ویژه به حوزه آب شرب تاکید کرد و گفت: در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و با تشکیل قرارگاه آب در استان با عضویت دستگاه‌های ذیربط اقدامات مورد نیاز انجام می‌شود.

گفتنی است؛ در این جلسه مدیران شرکت‌های آبفا و آب منطقه‌ای، بحران و مرکز بهداشت استان  و فرماندار اردبیل از آخرین وضعیت آب شرب اردبیل گزارش داده و راهکارهایی ارائه کردند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار