کد خبر: ۱۷۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
سردار بهرامی گفت: ۱۵ هزار فرهیخته فرهنگی نیروی انتظامی در ۲۰ طیف شناسایی شدند که از این بین بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر مداحل اهل بیت (ع) هستند.

سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از هیئت رئیسه نیروی انتظامی این است که ما یک پلیس در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه معتقد هستیم که باید معارف ناب قرآن و اهل بیت عصمت طهارت (ع) در جان و دل پلیس نهادینه بشود، افزود: در نیروی انتظامی ۱۵ هزار فرهیخته فرهنگی را در ۲۰ طیف شناسایی و سازماندهی کردیم و از این بین بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر مداحل اهل بیت (ع) هستند.

سردار بهرامی تصریح کرد: در باقی ایام هر سال نیز کارگاه‌های توانمند سازی جهت ارتقاء توان تخصصی، معرفتی و بصیرتی برای مداحان و دیگر طیف‌های فرهیخته پلیس برگزار می‌شود.

وی افزود: در آستانه ماه محرم الحرام مقرر شد تا نشست تخصصی جامعه مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) ناجا در حال برگزاری است و بیش از یک هزار نفر به صورت ویدئو کنفرانس از این برنامه بهره خواهند برد.

معاون تبیلغات سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در این نشست مداحان برجسته کشور درباره فن و هنر مداحی آموزش‌های لازم را ارائه خواهند داد، گفت: مداحی یک هنر اصیل اسلامی است و مداحان ما باید به روز باشند و با هنر مداحی بیشتر آشنا بشوند.

وی با اشاره به وضعیت استمرار پاندمی کرونا در کشور تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود کشور از همه هموطنان درخواست دارم که اگر برنامه‌ای برای انجام مراسمات ویژه ایام محرم را در دستور کار خود دارند، این مراسم را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حتما در فضای باز برگزار کنند.


بیشتر بخوانید

بهره گیری از افراد خبره لازمه رسیدن به پلیس تراز انقلاب


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار