کد خبر: ۱۷۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:
سردار سرتیپ دوم پاسدار «یوسفعلی‌زاده» با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و جامعه رسانه استان تجلیل و تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با صدور پیامی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و جامعه رسانه استان تجلیل و تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بیکران بر شهدای خبرنگاری که با سلاح قلم و مرکب خون خود پس از مجاهدت‌های فراوان به لقاء الله رسیدند. ۱۷ مرداد سالروز گرامیداشت خبرنگارانی است که با اراده و عمل مجاهدانه و ایثارگرانه خود در راه بازگویی حقیقت و انعکاس واقعیت، پرچم اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند و به پاس ارزش‌های والای انعکاس اخبار و پیام رسانی به جامعه، اصحاب رسانه جایگاه ویژه‌ای در نزد افکار عمومی یافته‌اند.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و ایثارگران عرصه رسانه استان، روز خبرنگار را گرامی داشته و توفیق این عزیزان را در راستای انجام رسالت‌های خود به خصوص در عرصه ترویج فرهنگ دفاع مقدس تحت توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»

انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار