کد خبر: ۱۷۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر سارق خودرو در بزرگراه آزادگان خبر داد

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر سارق خودرو در بزرگراه آزادگان خبر داد

دستگیری دو نفر سارق خودرو در بزرگراه آزادگان

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 نفر سارق خودرو و کشف خودروی مسروقه در عملیات تعقیب و گریز خبر داد.

سرهنگ کارآگاه یوسفوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: ساعت 11 روز پانزدهم مرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده اتوبان آزادگان بعد از دهکده المپیک به یک دستگاه خودروی پراید مشکی دارای دو نفر سرنشین مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودروی مظنون دارای سابقه سرقت از کلانتری117 جوادیه بوده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه به سارق دستور ایست داده اما راننده خودروی پراید بلافاصله پس از شنیدن دستور با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز به سمت شمال بزرگراه آزادگان متواری شد و با حرکات مارپیچ باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری گردید.

سرهنگ یوسفوند ادامه داد: خودروی مسروقه با ایراد خسارت به خودروهای عبوری سعی در فرار داشت که افسراکیپ به منظور جلوگیری از خسارت های بیشتر با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیرهوایی کرپ اما راننده خودروی مسروقه کماکان بدون توجه به فرار خود ادامه داده و در خیابان های فرعی پس از طی کردن مسافتی به علت نقص فنی ایجاد شده متوقف شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی اعلام کرد: سریعا اعضای اکیپ، متهم را که جوان 30 ساله به نام نادر و سرنشین دیگر خودرو را که یک دختر به نام آرزو بود دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی گفت: با دستگیری و انتقال متهمان به پلیس آگاهی مشخص شد نادر دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت خودرو و منزل است که با تکمیل گزارش، پرونده اولیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی در اختیار دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی قرار گرفتند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار