کد خبر: ۱۷۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
مربی تیم فولاد خوزستان درباره قهرمانی تیم خود و پیروزی مقابل استقلال تهران در فینال جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

حمیدرضا رجبی، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌ و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با قهرمانی این تیم در جام حذفی فوتبال برای اولین بار اظهار کرد: کنترل بازی در تمام نود دقیقه کاملا در اختیار ما بود و استقلالی‌ها تنها ۲ موقعیت داشتند که آن هم روی اشتباه مدافعان ما پیش آمد و موقعیت دیگری نداشتند.

او افزود: تیم ما برای تمام دقایق این بازی برنامه داشت و اگر خوش شانس بودیم، می‌توانستیم در نود دقیقه بازی را به اتمام برسانیم. اما خدا را شکر در پنالتی‌ها کار را تمام کردیم و بازی را بردیم. البته تصمیم‌ها و تدابیری مانند ورود محسن فروزان برای ضربات پنالتی هم جواب داد و توانستیم با قهرمانی جام حذفی را به اتمام برسانیم.

رجبی درباره شرایط مسابقه شب گذشته گفت: در ۲ سال گذشته تیم‌های بزرگ مقابل تیم ما با سختی مواجه شدند و امسال هم مقابل تیم‌های بزرگ کشورمان به هیچ وجه به راحتی امتیاز ندادیم. این موضوع به ساختار دفاعی ما مربوط می‌شود.

او افزود: استقلال از لحاظ مهره‌ و هزینه‌ای تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی هم دارد؛ اما احساس می‌کنم از نظر تاکتیکی ما عملکرد قابل قبولی داشتیم و استقلال نتوانست هیچ کاری کند. استقلالی‌ها در مسابقات قبلی خود بسیار خوب بودند، اما شب گذشته مقابل فولاد موقعیتی نداشتند.

او افزود: این اتفاق نیز به این دلیل است که تیم فولاد می‌داند مقابل تیم‌های بزرگ به چه گونه‌ای بازی کند و آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارتباط با روحیه بازیکنان فولاد با توجه به احتمال ترک این تیم توسط جواد نکونام، سرمربی فولاد گفت: تمام بازیکنان می‌دانستند که در این بازی می‌توانند ثمره یک سال تلاش خود را به دست آورند و همه در این مسابقه مصمم بودند. البته جواد نکونام سرمربی تیم هم در جلسات متعددی که با بازیکنان داشت آن‌ها را متقاعد کرد که در بازی مقابل استقلال بهترین عملکرد خود را انجام دهند و خدا را شکر تیم ما چیزی برای از دست دادن نداشت، با تمام انرژی و توان زحمت کشیدند و به قهرمانی رسیدند.

رجبی درباره ماندن کادر فنی فولاد و در راس آن‌ها جواد نکونام در این تیم عنوان کرد: فولاد در این ۲ سال عملکرد درخشانی داشت و قبل از به کار آمدن این کادر، تیم فولاد حتی برای سقوط نکردن می‌جنگید و حالا تیم ما به انسجام رسیده است و توانستیم در ۲ فصل پیاپی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم و قهرمانی جام حذفی را کسب کنیم. به نظر من عملکرد نکونام در فولاد بسیار عالی بود و این که او بماند چندان مشخص نیست. باید دید که مذاکرات به چه جایی خواهد رسید.

رجبی درباره ادامه همکاری خود با تیم فولاد خوزستان گفت: ما با جواد نکونام آمدیم و با او نیز می‌مانیم. هر جا برود او را همراهی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار