کد خبر: ۱۷۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
دختری که بعد از سوختگی پایش، قصد جراحی زیبایی داشت، هنگام عمل به کما رفت و بعد از 14‌روز جانش را از دست داد

دختری که بعد از سوختگی پایش، قصد جراحی زیبایی داشت، هنگام عمل به کما رفت و بعد از 14‌روز جانش را از دست داد

مرگ دختر جوان بعد از جراحی زیبایی

عصر جمعه به مأموران کلانتری 134 تهران خبر رسید که دختر جوانی که از 14‌روز قبل در یکی از بیمارستان‌ها در کما به سر می‌برد، جانش را از دست داده و خانواده وی از مسببان مرگ او شاکی هستند. در این شرایط ماجرا به مصطفی واحدی، بازپرس دادسرای امور جنایی گزارش و تحقیقات آغاز شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد دختر جوان مدتی قبل در حادثه‌ای از ناحیه پا دچار سوختگی شده بود و قصد داشت برای ترمیم آثار سوختگی، جراحی زیبایی انجام دهد. او مدتی قبل پس از رایزنی با چند پزشک، کلینیکی را برای انجام جراحی زیبایی انتخاب کرد و سرانجام خودش را به تیغ جراح زیبایی سپرد.

آنطور که شواهد نشان می‌داد در بین جراحی که با بیهوشی همراه بود، دستگاه بیهوشی دچار اختلال شد و همین اختلال باعث شد بیمار به کما برود. بعد از آن دختر جوان به یک بیمارستان خصوصی منتقل شد و 14‌شب را در بخش مراقبت‌های ویژه گذراند و بابت هر شب از خانواده‌اش 10‌میلیون تومان دریافت شد اما سرانجام روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.

با این اطلاعات بازپرس پرونده دستور بررسی وضعیت کلینیک را صادر کرد تا مشخص شود که این مرکز مجوز انجام جراحی زیبایی را داشته یا خیر و تحت نظر کدام‌یک از دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار دارد. از سوی دیگر کارشناسی خبره تعیین شد تا دستگاه بیهوشی را بررسی کرده و به تحقیق از متخصص بیهوشی بیمارستان بپردازد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: همشهری


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار