کد خبر: ۱۷۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
مراسم تجلیل از خبرنگاران استان قم در سالن کنفرانس گروه ساختمانی زاگرس با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم؛ مهندس روح الله نورالدینی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و از زحمات خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی قدردانی کرد.

مددیرعامل گروه ساختمانی زاگرس با تشریح برخی از فعالیت های عمرانی گروه ساختمانی زاگرس، نقش خبرنگاران را در انعکاس ضعف ها و نقاط قوت شرکت زاگرس، بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: اصحاب رسانه چشم بینای سازمان‌ها و شرکت‌ها هستند و نقش موثری در توسعه امور مربوطه دارند.

در این جلسه دکتر غفار هاشمی مشاور ارشد مدیرعامل، مهندس نوید اعرابی مدیر توسعه بازار و مهندس محمد مهدی اسعدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات نیز ضمن تبریک این روز و خیر مقدم به خبرنگاران در خصوص پروژه های در دست احداث و تحویل شده به مشتریان توضیحاتی را ایراد فرمودند‌.

مهندس اعرابی در ادامه در خصوص پروژه های انبوه سازی غدیر که در منطقه 8 پردیسان واقع شده است توضیحاتی ارائه کرده و از شروع پروژه در هفته گذشته خبر داد.

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی، از خبرنگاران استان تجلیل به عمل آمد.

 

برچسب ها: روز خبرنگار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار