کد خبر: ۱۷۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۴
سامسونگ از جدیدترین ساعت گلکسی خود رونمایی و قیمت آن را اعلام کرد، قرار است این ساعت در دو نسخه استاندارد و کلاسیک، عرضه شود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ در دو نسخه استاندارد و کلاسیک در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه استاندارد این ساعت هوشمند با بدنه آلومینیومی و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز تیره عرضه می‌شود. این محصول پوشیدنی سامسونگ با قیمت حدودی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

اما مدل کلاسیک نیز که اندازه کمی بزرگتری دارد و در آن از استیل ضدزنگ استفاده شده، در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.  براساس اطلاعات منتشر شده قیمت این ساعت حدود ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

همچنین سیستم تجزیه و تحلیل ترکیب بدن، خواب پیشرفته، حداکثر اکسیژن مصرفی و نظارت بر میزان اکسیژن خون ، فناوری GPS، NFC، بلوتوث و Wi-Fi نیز اشاره شده است.

یکی دیگر از جزئیات مهمی که به آن اشاره شده است، پشتیبانی از سیستم عامل Google Wear توسط سری گلکسی واچ ۴ است که با این وجود می‌توان گفت سیستم عامل  جدید دستگاه‌های پوشیدنی Wear OS نامیده می‌شود.

گفتنی است، سامسونگ، ساعت‌های هوشمند جدید خود را از تاریخ ۵ شهریور ماه به بازار عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار