کد خبر: ۱۷۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹
محمد حسن ذیبخش گفت: با توجه به شرایط کرونایی و اقدامات انجام شده در بین پروازهای داخلی محدودیت‌ در پروازهای کیش و مشهد با کاهش 50 درصدی مسافران همراه است.

به گزارش برنا؛ وضعیت نا به هنجار کرونا تمامی استان‌های کشور  و جهان را در بر گرفته است. از سوی دیگر بر اساس بررسی‌های انجام شده مردم از رعایت پروتکل‌ها خسته شده و آنطور که باید  و شاید  به رعایت نکات توجه نمی‌شود. با توجه به اینکه زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شست و شوی دست یکی از اقدامات اساسی  در مهار کرونا است. در   وضعیت جهش ویروس و همه گیری دلتا کرونا در تمامی استان‌های کشور کم و کیف برقراری پروازها در کشور نیازمند بررسی است.

محمد حسن ذیبخش،  مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره آخرین وضعیت محدودیت‌های پروزاهای داخلی و خارجی به خبرنگار برنا گفت:  با توجه به شرایط کرونایی و اقدامات انجام شده در بین پروازهای داخلی  محدودیت‌ در پروازهای کیش و مشهد با کاهش 50 درصدی مسافران  همراه  است.

او درباره اعمال محدودیت در پروازهای خارجی افزود: برزیل و اروگوئه جزو کشورهای ویژه محسوب می‌شود و ممنوعیت پرواز وجود دارد.

ذیبخش درباره شرایط برقراری پروازها به سایر کشورها تاکید کرد: برای پرواز به دیگر کشورها تست پی سی آر  96 ساعته یا  در اختیار داشتن کارت واکسیناسیون دو دوز واکسن برای مسافران الزامی است.

او درباره کاهش 50 درصدی پروازها به مشهد و کیش افزود: کاهش پروازها به دلیل محدودیت‌ها است. قبل از هر گونه تصمیمات وزارت راه و شهرسازی مصوب کرد تا نسبت به کاهش پروازها  اقدام شود.

//انتهای پیام: 3

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار